همزمان با ششمین روز از دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال ۱۷ طرح برق‌رسانی در شهرستان فاریاب به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 06 February 2024

به گزارش تابناک کرمان، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسؤولان آیین افتتاحیه و بهره‌برداری از پروژه‌های انجام شده حوزه برق شهرستان برگزار شد.

اردشیر رئیسی در آیین افتتاحیه این پروژه‌ها عنوان کرد: در دهه فجر امسال تعداد ۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان، ۱۲ میلیارد از محل اعتبارات وزارت نیرو و ۱۳ میلیارد از محل اعتبارات عوارض برق که در مجموع ۶۰ میلیارد ریال می‌شود، همزمان در شهرستان فاریاب مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیسی افزود: این پروژه‌ها شامل احداث ۱۷۰۴ متر شبکه فشار ضعیف هوایی، ۸ پست هوایی، تبدیل ۲۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیم مسی به کابل خودنگهدار و نصب تعداد ۷۳۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر هستند.

امروز پروژه آسفالت محوطه حوزه حضرت روح‌الله و خیابان منتهی به حوزه به متراژ ۵۵۰۰ متر افتتاح و آیین کلنگ‌زنی پروژه ۱۸ میلیاردریالی احداث مخزن ذخیره آب شرب برگزار شد.

براهویی در تشریح جزئیات این پروژه اظهار داشت: با افتتاح این پروژه جمعیت ۳ هزار نفری می‌توانند از مزایای آب شرب سالم بهره‌مند شوند.

سرپرست آبفا فاریاب خاطرنشان کرد: هزینه‌های این پروژه از اعتبارات عمرانی این اداره تامین شده است.

در ادامه سایت بوم‌گردی این شهرستان با اعتبار ۲میلیارد تومان افتتاح شد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار