مدرس و استاد دانشگاه‌های اردبیل ضمن اشاره به اهمیت و تقویت ارتباطات، گفت: ۷۰ درصد مشکلات مدیریت مربوط به ارتباطات غلط است.
کد خبر: ۱۱۵۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 05 March 2024

دکتر حسام رسولی سه شنبه ۱۵ اسفند در کارگاه خبرنگاری انرژی که با حضور تعدادی از اصحاب رسانه و کارکنان روابط عمومی شرکت تویع برق استان اردبیل برگزار شد، با اشاره به اینکه در هر تخصص و حرفه همواره نیازمند آموزش و مطالعه هستیم. اظهار کرد: ۷۰ درصد مشکلات مدیریت مربوط به ارتباطات غلط است.

وی تصریح کرد: اهمیت ارتباطات در کار مدیریت مهم است و مدیران نیازمند ارتباطات مستمر هستند.

رسولی افزود: ارتقاء سرمایه اجتماعی مهم است و رمز و راز پیشرفت سرمایه اجتماعی سرمایه گذاری بر روی ارتباطات است.

این استاد دانشگاه گفت: آگاهی، مشارکت و اعتماد از مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی است و روابط عمومی سازمان‌ها در افزایش سرمایه اجتماعی ارگان خود می‌توانند مؤثر باشند.

این مدرس دانشگاه‌های اردبیل ادامه داد: روابط عمومی می‌تواند با نگاه جامع بر ارتباط با رسانه در جهت رسیدن به هدف سازمانی خود اقدام نماید.

رسولی با اذعان بر اینکه روابط عمومی باید حرفه‌ای کار کند و رسانه منتقد را دشمن خود نداند، اعلام کرد: مدیر حرفه‌ای و روابط عمومی حرفه‌ای با رسانه حرفه‌ای همکاری می‌کند.

این پژوهشگر ضمن بیان اینکه روابط عمومی‌ها با متقاعد کردن رسانه‌ها می‌تواند مردم را نیز متقاعد نماید، خاطرنشان کرد: تولید محتوا و انتشار اثربخش باید برای مسئولین روابط عمومی سازمان‌ها مهم باشد.

رسولی گفت: روابط عمومی باید هدف سازمانی خود را دقیق، شفاف و قابل اندازه گیری کند و سواد ارتباطات خود را تقویت نماید.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار