معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک ضمن اعلام جابه‌جایی سطل آشغال نزدیک دبستان دخترانه خیابان دانش محله دارآباد گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مخصوصاً برای محلات کوهستانی طی دو روز گذشته با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهری سگ‌های بدون صاحب در منطقه جمع‌آوری شدند.
کد خبر: ۱۱۵۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ 10 March 2024

به گزارش روابط عمومی تهران۲۰، احسان خیراتیان صفایی، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک در گفتگوی تلفنی از جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در مناطق درآباد، درکه و درکه خبر داد و گفت: سطل آشغال، نزدیک دبستان دخترانه خیابان دانش محله دارآباد جابه‌جا شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک بیان داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مخصوصاً برای محلات کوهستانی طی دو روز گذشته با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهری تعدادی از سگ‌های بدون صاحب در منطقه جمع‌آوری شدند. حتی سگ‌هایی که در اطراف میدان دارآباد بودند؛ البته طی اقدام جمع‌آوری به دلیل حساس بودن سگ‌ها تعدادی از آن‌ها از منطقه فرار کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر برنامه جمع‌آوری سگ‌های ولگرد به صورت مستمر ادامه دارد. با تدابیری اندیشیده شده و با نزدیک شدن به فصل گرما، انشاالله فضای بهتری در این زمینه داشته باشیم و مردم شمیرانات نیز در امان بیشتری از این موضوعات باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار