بازرس کل استان ایلام؛
بازرس کل استان ایلام گفت : مردم حافظ نظام و ارزشها و پیرو خط انقلاب هستند و مدیران بایستی در مسابقه خدمت به مردم از هم سبقت بگیرند.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 11 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ مالک روشنی در نشست شورای اداری دهلران اظهار داشت : مردم در روز انتخابات آمدند و مشارکت حداکثری داشتند، چرا که مردم می دانند دشمن دلسوز ما نیست و همیشه به فکر توطئه است.

وی افزود : مردم ایران اسلامی با وجود گله مندی ها اما برای دفاع از انقلاب و ارزشها و ناامیدی دشمن پای صندوق های رای آمدند و به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

روشنی ادامه داد : مردم خط قرمز ما هستند و مدیران این مهم را در بحث خدمتگزاری مد نظر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد : جایگاه مدیران در پست های مدیریتی مدیون مردم و خدمت به مردم است و ما باید این وظیفه خدمتگزاری را به بهترین نحو انجام دهیم.

حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران نیز گفت :  حضور باشکوه مردم در انتخابات با وجود همه هجمه ها از معجزات انقلاب است که مردم انقلاب و رهبری را تنها نمی گذارند.

وی بر  نظارت ویژه بر شرکت های نفتی و به‌کارگیری نیروهای بومی و مرز چیلات و اربعین تاکید کرد .

لطیف صادقی فرماندار دهلران نیز اظهار داشت :  ساماندهی میادین ورودی و خروجی شهر دهلران، عملیات اجرایی زیرگذر روستای فرخ آباد از دیگر طرح هایی است که در شهرستان دنبال می شود.

وی مطرح کرد : در پروژه نصریان یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال قرارداد وجود دارد که تزریق و تامین اعتبار موجب تسریع در روند اجرایی پروژه می شود.

صادقی خاطرنشان کرد : در بحث کارخانه سیمان هم با پیگیری های استاندار هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه تامین اعتبار شده که نویدبخش تکمیل آن خواهد بود./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار