استاندار آذربایجان‌غربی:
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: آماده برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح ملی و بین المللی بویژه رشته ژیمناستیک در رده‌های مختلف سنی در آذربایجان غربی هستیم.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲ 11 March 2024
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در دیدار با رئیس فدراسیون ژیمناستیک، با اشاره به ظرفیت‌های آذربایجان غربی در ورزش‌های تیمی و انفرادی و حضور قهرمانان و ورزشکاران استان در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی، افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان، آذربایجان غربی می‌تواند میزبان مسابقات ملی و بین‌المللی باشد.
 
وی همچنین فعال کردن دیپلماسی ورزشی را از جمله برنامه‌های استان عنوان کرده و یادآور شد: در دو سال گذشته آذربایجان‌غربی میزبان مسابقات محتلف ورزشی در سطح ملی و بین المللی بوده که این میزبانی‌ها مورد استقبال مردم و ورزشکاران قرار گرفته است. 
 
استاندار آذربایجان‌غربی در پایان ورزش ژیمناستیک را از جمله ورزش‌های پایه و مورد علاقه خانواده‌ها دانسته و افزود: از توسعه ورزش ژیمناستیک در استان و فعالیت‌های برنامه محور این ورزش برای سنین مختلف به ویژه سنین پایه حمایت می‌کنیم.
 
رئیس فدراسیون ژیمناستیک نیز در این دیدار با قدردانی از نگاه ویژه استاندار آذربایجان‌غربی به حوزه ورزش‌های همگانی و قهرمانی، گفت: با حمایت‌های ایشان، آذربایجان‌غربی در ورزش ژیمناستیک موفقیت‌های خوبی را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی کسب کرده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار با اشاره به ۱۱۲ هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در استان، گفت: با رونق ورزش در دو سال گذشته در استان، فعالیت‌های کم نظیری را در بخش میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی در استان شاهد هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار