معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: نخستین نمایشگاه گل و گیاه به مناسبت گرامیداشت هفته درختکاری با هدف توسعه گردشگری و رونق فعالیت های اقتصادی در پیاده راه 17 شهریور برگزار شده است.
کد خبر: ۱۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵ 08 March 2015
مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در گفت و گو با یرنا با اشاره رویکرد شهرداری تهران برای تبدیل پیاده راه 17 شهریور به یک محور فرهنگی اجتماعی افزود: برپایی نمایشگاه گل و گیاه نقطه آغازی برای اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری در این پیاده راه به عنوان یک محور فرهنگی اجتماعی است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های ادواری در محور 17 شهریور تهران اظهار کرد: رشد و توسعه صنعت گردشگری و فراهم کردن بستر مناسب برای رونق فعالیت های اقتصادی این محور از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در پیاده راه 17 شهریور است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به استقبال گسترده اهالی و کسبه محور 17 شهریور از برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در این محل، افزود: احتمال تمدید زمان برگزاری این نمایشگاه تا پایان سال جاری با توجه به استقبال گسترده شهروندان به ویژه اهالی این منطقه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته پذیرای عموم علاقه مندان است، افزود: دراین نمایشگاه انواع گل و گیاه بصورت رایگان به مردم عرضه می شود.

عبداللهی در ادامه به اقدامات شهرداری تهران برای تبدیل شدن 17 شهریور به محور آیینی، فرهنگی و گردشگری اشاره کرد و گفت: فعالیت ماشین های شارژی و هیبریدی که کارکرد گردشگری دارند نیز بعد از تعطیلات نوروزی در محور 17 شهریور آغاز خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: این خودروها بازدیدگنندگان از نمایشگاههای مختلف محور 17 شهریور (از میدان امام حسین(ع) تا میدان شهدا) را بصورت رایگان جابجا می کنند.

عبداللهی برگزاری نمایشگاه بازباران در محور 17 شهریور را از دیگر برنامه های شهرداری تهران برای سال آینده ذکر کرد و افزود: در این نمایشگاه لوازم التحریر، پوشاک، تابلو فرش و صنایع دستی به بازدیدکنندگان عرضه خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار