مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از فضاسازی و زیباسازی شهر کرمانشاه در تقارن ماه مبارک رمضان (بهار قرآن) و عید نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ 18 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، محمد موحدی مجد با اشاره به همزمانی ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: در همین راستا شعاری که امسال شهرداری در نظر گرفته این است که " این شهر روزه دار است، همه با هم به استقبال بهار می رویم" و این شعار بر روی تمام خودروهای شهرداری، اتوبوس ها و در سطح شهر نصب شده است.

وی افزود: از چند ماه پیش از شروع ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، جلسات کمیته زیباسازی با حضور شهردار کرمانشاه برگزار شده و تمام حوزه های عمرانی، خدمات شهری، زیباسازی و .... برنامه های خود را پیگیری کرده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، عملا شهر برای استقبال از این دو عید آماده شده است، هرچند که ماه مبارک از چند روز پیش آغاز شده است، اما همین همزمانی موجب شده که المان سازی، فضا سازی و زیباسازی با محور این دو عید صورت گیرد.

۱۱ سفره «هفت سین» در شهر برپا می شود

موحدی مجد از برپایی یازده سفره هفت سین در سطح شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: در هر منطقه یک سفره هفت سین برپاشده و در محل هایی مانند تاق‌بستان و فرودگاه هم سفره های جداگانه برپا می شود.

وی افزود: در میان سفره های هفت سین، سه سفره واقع در محدوده چم بشیر، پارک شبدیز و میدان فردوسی ازهمه شاخص‌تر و ویژه‌تر خواهد بود.

موحدی مجد با اشاره به رنگ آمیزی جداول گفت: امسال ۷۰ تن رنگ برای رنگ آمیزی جداول در سطح مناطق توزیع کرده ایم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از رنگ آمیزی و نقاشی دیوارهای شهر هم خبر داد و افزود: ۳۹ نقاشی دیواری امسال بر دیوارهای شهر نقش می گیرد.

وی از توزیع و نصب ۳۰۰۰ مترمربع بنر با محتوای ماه مبارک رمضان خبر داد وافزود: در برخی از این بنرها بصورت ترکیبی کار شده و به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز پرداخته شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در ادامه از اجرای ۱۶ پروژه نورپردازی در سطح شهر خبر داد و افزود: ۶۰۰ تخته پرچم هم با محتوای ترکیبی ماه مبارک رمضان و نوروز خریداری شده که در ایام پیش رو در سطح شهر نصب می شود.

به گفته موحدی  مجد ۳۷۵ چشمه سرویس بهداشتی هم در سطح شهر بازسازی و آماده سازی شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در خصوص نصب چادر در پارک های شهر هم گفت: برای این منظور چندین پارک پیشنهاد شد که در نهایت تنها با نصب چادر مسافرتی در پارک «شاهد» موافقت صورت گرفت و مسافرانی که به شهر می آیند در صورت تمایل برای استقرار در چادر باید به پارک شاهد مراجعه کنند و به همه نیروهای شهرداری هم اعلام کرده ایم که در صورت مشاهده این افراد آنها را به این پارک هدایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار