استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرا رسیدن سال نو و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۵۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲ 20 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پیام سید علی احمدزاده آمده است :
یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار، یا مدبّر اللّیْل و النّهار، یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال، حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

آغاز سال نو و بهار طبیعت ۱۴۰۳ و تقارن آن با رمضان المبارک را محضر همه ملت با عظمت ایران اسلامی، به خصوص مردم شایسته، اصیل، نجیب و متدین استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، از خداوند سبحان می‌طلبم که به لطف و کرمش امسال که شروع آن متبرک شده به ماه صیام، سالی پر نعمت و برکت و همراه با نیکبختی برای همگان باشد و انشاءالله پروردگار رحمان ارزنده‌ترین تقدیر‌ها و نیکبختی را برای تمامی مردم ایران اسلامی، خاصه هم استانی‌های عزیزم، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد رقم بزند و مبذول دارد.
در سالی که گذشت، اهتمام جدی در زمینه‌های اقتصادی مد نظر رهبر معظم انقلاب یعنی «مهار تورم و رشد تولید» به صورت ویژه‌تر به مبحث رشد تولید با رویکرد ظرفیت داخلی و اقتصاد مقاومتی به رونق تولید و احیای صنایع راکد شد، حاصل این تلاش‌ها در استان ما به عنوان استانی سرشار از منابع نفت، گاز، آب، جنگل و معادن بی نظیر، رسیدن به موفقیت‌های نسبتا خوب و متعددی بود.

افتتاح بزرگترین واحد صنعتی استان (پتروشیمی گچساران) با ۱/۳ میلیارد دلار و افتتاح بزرگترین طرح گردشگری استان (مجتمع ورزش‌های آبی یاسوج) و احیاء اولین و با سابقه‌ترین واحد صنعتی استان (کارخانه قند یاسوج) و فعال نمودن عملیات میدان گازی مختار و معدن فسفات چرام بخشی از اقدامات شاخص اقتصادی در سال ۱۴۰۲ به شمار می‌رود.

شاید موضوع کاهش نرخ بیکاری یک شاخص اساسی باشد که با آن تحرک در حوزه اقتصادی و توجه به تولید را بتوان ارزیابی کرد.
استان کهگیلویه و بویراحمد با ثبت کاهش نرخ بیکاری به ۶/۹ درصد و کاهش آن در مقایسه با فصول قبل توانست با ایجاد اشتغال و رونق تولید کارنامه‌ای قابل قبول به جای بگذارد و امید است در سال ۱۴۰۳ با تلاش‌های شبانه روزی که در دولت مردمی در حال انجام است، وضعیت بهتری را در این حوزه شاهد باشیم.
در اکثر شاخص‌های کلان اقتصادی مانند نرخ بیکاری و تقویت سرمایه گذاری و دیگر شاخصه‌های اقتصادی که از اجزای مهم ارزیابی فعالیت‌ها در اقتصاد می‌باشند، استان ما در حال توسعه است و امید است در سال‌های آینده به وضعیت مورد انتظار و مطلوب برسد.
در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی با برگزاری انتخابات پرشور در ماه‌های اخیر علی‌رغم طراحی و برنامه ریزی دشمنان برای ناامید سازی مردم به حضور در پای صندوق‌های رای و برگزاری انتخابات بی رمق، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب رتبه اول مشارکت در کشور، با شناخت، تدبیر، تشخیص و آگاهی، صفحه‌ای ماندگار از خود در تاریخ پرافتخار این خطه قهرمان پرور به جای گذاشتند.
مردم انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد با شناخت عمیق از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران، نقشی بی نظیر را برای حفاظت از مصالح ملت ایران عزیز، حراست از اقتدار جامعه اسلامی ایرانی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کردند.
بنده به عنوان خدمتگزار مردم استان در دولت مردمی ایران قوی از اهتمام، اتحاد، همبستگی، شناخت و تدبیر مردم استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی و به همه تلاشگران حوزه اقتصادی و عمرانی و زیرساخت و توسعه استان و دیگر بخش‌های مختلف خسته نباشید می‌گویم و یادآور می‌شود که در دولت سیزدهم توسعه همه جانبه در زمینه‌های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و سلامت در استان مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
همچنین قابل توجه هم میهنان عزیز که استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد با ظرفیت‌های عظیم در حوزه گردشگری می‌تواند بعنوان مقصدی برای حضور گردشگران و برای دیدن جاذبه‌های بکر و خدادادی طبیعت، آثار تاریخی و فرهنگی اصیل باشد.
بنده از طرف مردم استان، ملت عزیز ایران را به حضور در کهگیلویه و بویراحمد دعوت می‌نمایم تا میهمان مردم شریف این خطه از ایران اسلامی باشند و با ظرفیت‌های فراوان تاریخی، فرهنگی و اقتصادی استان آشنا شوند.
از درگاه پروردگار منان سالی همراه با سلامتی و پیشرفت برای آحاد ملت ایران و مردم عزیز استان مسألت می‌نمایم و امیدوارم عید نوروز۱۴۰۳، نویدگر ظهور مبارک حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه و آغازی نو با استجابت دعای تحول به حال احسن در ماه مبارک رمضان برای همه مردم باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
خدا خدا بترس اشتغال یعنی کار ایجاد کردن اقتصاد کجا هست ما نمی‌بینم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار