رئیس کمیته امداد شهرستان گلوگاه گفت: از ابتدای سال در قالب تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویان، احداث فضای جانبی شامل؛ احداث حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و لوله‌کشی گاز مجموعا تعداد ۱۳۰ پروژه به انجام رسیده که ۵۵ واحد برای تعمیرات و ۷۵ واحد برای احداث فضای جانبی به مبلغ ۶۲۰میلیون تومان مساعدت بلاعوض شده است و مابقی نیز در قالب تسهیلات معوض انجام شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳ 22 March 2024

به گزارش تابناک مازندران، علی محمودجانلو گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله ساخت مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، ساخت فضاهای جانبی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و لوله‌کشی گاز منازل مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

 

مساعدت ۶۲۰ میلیون تومانی پروژه‌های عمرانی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گلوگاه  

وی افزود: از ابتدای سال در قالب تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویان، احداث فضای جانبی شامل؛ احداث حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و لوله‌کشی گاز مجموعا تعداد ۱۳۰ پروژه به انجام رسیده که ۵۵ واحد برای تعمیرات و ۷۵ واحد برای احداث فضای جانبی به مبلغ ۶۲۰میلیون تومان مساعدت بلاعوض شده است و مابقی نیز در قالب تسهیلات معوض انجام شد.

وی بیان داشت: به ۱۰ واحد مسکن که، ۵ واحد آن مسکن روستایی و شهری در قالب تفاهم‌نامه ۳۵ هزار واحدی با سپاه و ۵ واحد مسکن درحال ساخت در قالب تفاهم‌نامه ۵۰۰۰ واحدی با بنیاد مسکن است مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان بصورت بلاعوض از سرفصل عمرانی مساعدت شد.

محمودجانلو با تشکر از مردم نیکوکار گفت: تعداد ۲۰ واحد مسکونی نیمه‌کاره در حال انجام است که نیازمند یاری و کمک خیرین نیکوکار هستیم.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار