استاندار ایلام:
استاندار ایلام گفت : همه اعضای ستاد خدمات سفر و شورای راهبری تصادفات استان و فرمانداران، برای سفر خوش، ایمن و راحت گردشگران نوروزی، با تمام توان بکوشند.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳ 24 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در نشست وبیناری با فرمانداران و اعضای ستاد خدمات سفر و شورای راهبری تصادفات استان، گفت: همه اعضای ستاد خدمات سفر و شورای راهبری تصادفات استان و فرمانداران، برای سفر خوش، ایمن و راحت گردشگران نوروزی، با تمام توان بکوشند.

وی با قدردانی از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام، شورای راهبری تصادفات استان و ستاد خدمات سفر، پلیس راهور، راهنمایی و رانندگی راهداری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و هلال احمر و دیگر اعضای ستاد، افزود: سال گذشته استان ایلام رتبه نخست کاهش تصادفات جاده‌ای و تصادفات منجر به فوت را کسب کرد و طبق اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استان نوظهور گردشگری در کشور شناخته شد.

استاندار ایلام با اشاره به بارندگی ۱۴۷ میلیمتری در استان از تمهیدات لازم فرمانداران و اعضای ستاد بحران استان قدردانی کرد و بیان داشت: پیشگیری‌ها، تمهیدات و مقدمات برای جلوگیری از سیلاب از آبان‌ماه سال گذشته آغاز شده بود و علی‌رغم بارش ۱۴۷ میلیمتری، هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی نداشتیم این درحالی است که سال ۹۸ با بارندگی شدید دو تلفات جانی به ثبت رسید و خسارات مالی زیادی وارد شد.

وی اضافه کرد: در بارش‌های اخیر، هواشناسی استان به موقع هشدارهای لازم را اعلام کرد و رسانه‌های استان به خوبی اطلاع‌رسانی کردند که از همه آن‌ها قدردانی می‌شود. با بارش‌های فراوان اخیر آب‌های زیرزمینی ارتقا یافت و شاهد سرسبزی طبعیت استان بیش از گذشته خواهیم بود.

دکتر بهرام‌نیا تاکید کرد: هرگونه مراسم برای نشاط نوروزی مدیریت شده و نظارت شده باشد و فرمانداران نظارت خود را بیشتر کنند که مسافران نوروزی با خاطره‌ای خوش استان را ترک کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان در حوزه گردشگری گفت: باید تمهیداتی اتخاذ کنیم که مسافران با خاطره‌ای خوش استان را ترک کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: فرمانداران به‌صورت روزانه بر توزیع و عرضه مرغ و گوشت نظارت و از بیمارستان‌ها، بازارها، داروخانه و محل توزیع مایحتاج مردم بازدید کنند و نشست شورای راهبری به ریاست فرمانداران دو روز یک‌بار برگزار شود و آخرین تمهیدات در این نشست برای روان‌سازی مسیرهای پرتردد و ارایه خدمات بهتر به گردشگران اتخاذ شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار