مدیرکل راه آهن کرمان از رشد سه درصدی مسافران نوروزی امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: میزان جابجایی مسافر از طریق ناوگان ریلی این منطقه از آغاز ایام پیک نوروز ۱۴۰۳ تا ۱۳ فروردین، ۴۶ هزار و ۳۹۲ نفر بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸ 03 April 2024

به گزارش تابناک کرمان، مجید ارجونی عصر امروز، ۱۵ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی قطار‌های مسافری راه آهن منطقه کرمان در این ایام از مبداء ایستگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان بدون تاخیر به مقاصد تعیین شده عازم شدند.

وی تصریح کرد: به دلیل تقارن آغاز سال جدید با ماه مبارک رمضان، تمامی نمازخانه‌ها و مساجد راه آهن منطقه کرمان به منظور رفاه حال مسافران در آمادگی کامل و در ایستگاه شهید خراسانی شهرستان بم نیز مسافران نوروزی روزه‌داری که هنگام اذان مغرب و عشا وارد این ایستگاه می‌شوند، با پذیرایی چای و خرما روزه خود را افطار می‌کنند.

مدیرکل راه آهن کرمان از رشد سه درصدی مسافران نوروزی امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: میزان جابجایی مسافر از طریق ناوگان ریلی این منطقه از آغاز ایام پیک نوروز ۱۴۰۳ تا ۱۳ فروردین، ۴۶ هزار و ۳۹۲ نفر بوده در حالی که تعداد مسافر جابجا شده در مدت مشابه سال ۱۴۰۲ که ۴۴ هزار و ۸۶۷ نفر بوده است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار