همزمان با روز جهانی قدس/
با توجه به شهادت سه تن از پاسداران والامقام سپاه الغدیر استان یزد در حادثه تروریستی راسک، امروز پیکر مطهر این شهدای گرانقدر در راهپیمایی روز جهانی قدس و با حضور چشمگیر و کم سابقه مردم در راهپیمایی تشییع شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴ 05 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد ، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال یزد همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان آغاز شد و مردم با حضور در این راهپیمای ضمن اعلام حمایت همه جانبه از مردم مظلوم، مقاوم و صبور فلسطین و غزه، اوج نفرت و انزجار خود از رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی را اعلام کردند.

امسال اما راهپیمایی روز جهانی قدس یزد نسبت به سال‌های قبل تفاوت‌های بسیاری دارد که یکی از این تفاوت‌ها شروع آن از جلوی حسینیه‌ها و تکایای محلات شهر یزد است و تفاوت دیگر آن حضور پیکرهای مطهر سه شهید حادثه تروریستی راسک است که توسط تروریست‌های کوردل و ایادی آمریکای جنایتکار و رژِیم منحوس صهیونیستی به شهادت رسیدند.

با توجه به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق از یک سو، جنایت های این رژیم در غزه طی ماه‌های قبل از سوی دیگر و همچنین با توجه به حادثه تروریستی راسک که منجر به شهادت سه تن از پاسداران سپاه الغدیر استان یزد شد، مردم یزد حضوری بسیار چشم گیر و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس داشتند و امسال این راهپیمایی به صورت بسیار پرشور در حال برگزاری است.


تشییع پیکر سه شهید حادثه تروریستی راسک در یزد

با توجه به شهادت سه تن از پاسداران والامقام سپاه الغدیر استان یزد در حادثه تروریستی راسک، امروز پیکر مطهر این شهدای گرانقدر در راهپیمایی روز جهانی قدس و با حضور چشمگیر و کم سابقه مردم در راهپیمایی تشییع شد.

مردم استان یزد با تاکید بر اینکه به این جنایت توسط رژیم غاصب صهیونیستی رخ داده خواستار مجازات تمامی عاملان این حادثه و برخورد قاطع با آنها شدند و تاکید کردند که تا پای جان از ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم خونخوار، جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی حمایت خواهند کرد.

تصاویر سردار سلیمانی و شهدای حادثه راسک در دست مردم یزد

مردم یزد در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویر سردار سرافراز اسلام و انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین تصاویر شهدای یزدی حادثه تروریستی راسک، اعلام کردند که همیشه راه شهدا را ادامه خواهند داد و همیشه پشتیبان ولایت مطلقه فقیه هستند.

امضای طومار نقاشی حمایت از فلسطین در نقاط مختلف استان

همزمان با روز جهانی قدس، علاوه بر راهپیمایی این روز بزرگ که همزمان با سراسر کشور انجام شد، برنامه‌های متعدد دیگری در نظر گرفته شده بود. از جمله این برنامه‌ها، طومار نقاشی بود که توسط کودکان و با نقاشی‌های آنها امضا شد.

در این طومار 24 متری، کودکان نقاشی‌های خود با موضوع حمایت از مردم مظلوم جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین را به تصویر می‌کشیدند.

پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در یزد به آتش کشیده شد

مردم ولایتمدار شهرستان یزد در نشان دادن انزجار خود از جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین و قدس اشغالی و همچنین جنایت‌های آمریکا، پرچم این دو جنایتکار کودک کش را در میدان امیرچقماق یزد به آتش کشیدند.

در هنگام به آتش کشیده شدن این دو پرچم، مردم ولایتمدار دارالعباده یزد یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و حمایت همیشگی خود از مردم مظلوم فلسطین را بار دیگر به جهانیان اعلام کردند.

در این روز مردم یزد با محکوم کردن انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی اعلام کردند که از نظر مردم ایران و آزادمردان جهان این اقدام محکوم است و به هیچ عنوان به آن رسمیت نمی دهند.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس پاسخی محکم به دشمنان انقلاب است

حجت الاسلام و المسلمین متوسل در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه مردم این استان حضور بسیار پرشوری در راهپیمایی روز جهانی قدس داشتند، اظهار داشت: این حضور پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان و اقدامات کور آنها است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران همیشه از مظلومان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت کرده‌اند، گفت: روز جهانی قدس روز ماندگار در تاریخ جهان اسلام است و انشاالله در این روز شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران هیچ زمانی در برابر ظلم ظالمان سکوت نمی‌کند، گفت: ظلم‌ستیزی و استکبار‌ستیزی از مهمترین ویژگی‌های اسلام و انقلاب اسلامی ایران است که دشمنان با آن به مخالفت و دشمنی پرداخته‌اند.

حضور یکپارچه هنرمندان یزدی در راهپیمایی روز قدس

جمع قابل توجهی از هنرمندان استان یزد با حضور در راهپیمایی روز قدس، پشتیبانی و حمایت جامعه هنرمندان استان یزد از ولایت و نظام را با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا به گوش جهانیان رساندند.

علاوه بر حضور منسجم هنرمندان در راهپیمایی، حضور برخی از مسئولان فرهنگی و هنری استان یزد هنرمندان را همراهی می‌کردند.

حضور پرشور خانواده شهدا در راهپیمایی روز قدس یزد

خانواده‌های شهدا با در دست داشتن تصاویری از فرزندان شهیدشان که از جان خود گذشتند تا جمهوری اسلامی با قدرت به راه خود ادامه دهد، امروز همراه و همگام با مردم یزد در راهپیمایی شرکت کردند و انزجار خود را از مستکبرین جهان فریاد زدند.

روحانیون و طلاب همراه و همگام با مردم یزد در راهپیمایی روز قدس

روحانیون، اساتید، کادر و طلاب مدارس علمیه به مانند سالیان گذشته که همراه و همگام بوده‌اند، امروز نیز با دهان روزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند تا به دشمنان نشان دهند که ملت ایران همیشه پشتیان ولایت فقیه خواهند بود.

حضور گسترده کودکان همراه با والدینشان در راهپیمایی روز قدس

یکی از زیبایی‌های راهپیمایی روز جهانی قدس، حضور تعداد بسیار زیاد کودکانی بود که در راهپیمایی این روز بزرگ همراه با والدینشان به مسیر آمده بودند و شعار مرگ بر آمریکا می‌دادند.

در دستان این کودکان، پرچم‌های ایران و پلاکاردهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس وجود داشت و عده‌ای از آنها بر دوش والدینشان پرچم به دست در راهپیمایی شرکت کرده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار