نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: دست اسرائیل در عملیات تروریستی جنوب‌شرق کشور پیدا است.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰ 06 April 2024

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، امروز ۱۷ فروردین‌ماه در خطبه‌های نمازجمعه ضمن قدردانی ویژه از حضور آگاهانه و تکلیف محور مردم در راهپیمایی روز قدس، در ادامه به افزایش آمار شهدا و مجروحین غزه در یک جنگ ناجوانمردانه و نابرابر اشاره کرد و افزود: در این شرایط از کسانی که ادعا‌های حقوق بشری آنان گوش فلک را کر کرده، صدایی شنیده نمی‌شود.

وی با بیان این مطلب که در صحنه بین الملل نظم جدید دنیا در حال شکل گیری و دوران افول رژیم جعلی و غاصب اسرائیل است، اظهار کرد: دروغ‌های آن‌ها در صحنه بین الملل هر روز برملاتر می‌شود، اما ملت‌هایی پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند که دولت‌ها را هم تحت تاثیر خود قرار داده و اجماع جهانی در آینده نزدیک علیه اسرائیل شکل می‌گیرد.

علیدادی‌سلیمانی قطعنامه اخیر را شاهد این مدعا دانست و افزود: همین که مردم حاکمان خود را تحت فشار قرار داده و به آنان تحمیل کردند غزه مظلوم و رژیم جعلی جنایتکار است و قطعنامه باید صادر شود، برگ برنده و پیروزی است.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: مردم مجاهد و مقاوم غزه و فلسطین با تحمل سختی‌ها این پیروزی را علیه دشمن به سرانجام خواهند رساند و شاهد آن، حرکت‌های مذبوحانه رژیم جعلی در جای جای جهان و جبهه مقاومت است، اما سیلی محکم جمهوری اسلامی در آینده نزدیک علیه اسرائیل نواخته خواهد شد و جبهه مقاومت با قدرت مضاعف علیه دشمن قسم خورده همه امکانات خود را به کار بسته و در آینده شاهد اضمحلال او خواهیم بود.

وی اظهار کرد: ما از قطع ارتباط با آمریکا نه ناراحت و نه نگران هستیم، زیرا باعث شد روی پای خود ایستاده و توان داخلی کشور فعال و جوانان ما با نوآوری و خلاقیت بتوانند کشور را در این بخش جزء ۱۰ کشور برتر دنیا قرار دهند.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه کرمان بر لزوم توجه به عفاف و حجاب تاکید کرد و افزود: باید کسانی که مسئولیت دارند به مسئولیت شرعی و قانونی خود در این زمینه عمل کرده و مردم فهیم هم در کنار مسئولان این توطئه بزرگ دشمن را خنثی و او را مایوس کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار کرد: تصمیماتی توسط مسئولین امر گرفته شده و امیدوارم این نقشه استعماری دشمن علیه عفاف و حجاب خنثی و کشور ما همچنان پرچمدار مهدویت باشد تا این انقلاب به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار