در بازی نساجی و پرسپولیس با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد. این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.
کد خبر: ۱۱۶۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۲ 05 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:

 

ربایندگان یسنا به جرم خود اقرار کردند:
۲ عامل اصلی ربایش «یسنا» دختر بچه چهار ساله از اهالی روستای «یلی بدراق» شهرستان کلاله به بزه ارتکابی خود اقرار کرده‌اند.
یکی از مجرمان متواری در شهرستان دیگری دستگیر شد.

 

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائمشهر، اعلام کرد که متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند

 

تنیس روی میز عربستان؛ چین تایپه هم حریف نوشاد عالمیان نشد

نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان با پیروزی مقابل نفر ۲۹ دنیا از چین تایپه به جمع ۳۲ بازیکن برتر مسابقات راه یافت.

 

رئیس گروه طرح و برنامه معاونت آب وخاک وزارت جهاد کشاورزی از اجرای طرح یکپارچه سازی حدود ۶۵ هزار هکتار از زمین‌های شمال کشور با سرمایه گذاری چینی خبر داد.

 

امام جمعه نکا گفت: اکنون در دانشگاه‌های معتبری همچون؛ کلمبیا و هاروراد در قلب آمریکا، شعارهایی در حمایت از فلسطین داده می‌شود و پرچم آمریکا را برداشته و پرچم فلسطین را به اهتزاز درمی‌آورند، این‌ها نتیجه‌ی مقاومت، مظلومیت، خون و آه مظلومان است.


کارشناس هواشناسی گفت: روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ضمن کاهش دما، بارش‌های پراکنده را در مازندران خواهیم داشت.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بهشهر با عنوان اینکه شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین هستند، گفت: جهاد تبیین مجاهد پرور است و امروز مهمترین حمله دشمن به جهاد تبیین است.

 

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، یادواره شهدای مدافع حرم خان طومان و ۱۸۵ شهید شهرستان عباس‌آباد در مسجد جامع سلمانشهر برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بابل اظهار داشت که چهار سوداگر گنج و آثار باستانی در ارتفاعات جنوب بابل با سه دستگاه گنج‌یاب دستگیر شدند.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اجرای طرح مشترک ساخت تولید ماشین آلات و اداوت کشاورزی در شرکت فولادین ذوب آمل با سرمایه گذاری یک شرکت چینی خبر داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش بسیار مهم امام ششم شیعیان برای حفظ اسلام و اهل بیت (ع) گفت: امام صادق (ع) آثار رسول الله را حفظ و برای آیندگان به امانت گذاشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ضمن اینکه تمام ظرفیت‌ها را برای میزبانی شایسته این مسابقه بکار خواهیم گرفت، گفت: نساجی نماینده همه‌ مردم مازندران در لیگ برتر است .


مسابقات سواری کاری پرش با اسب شمال کشور در ساری با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

خادمیاران رضوی فولادکلایی بخش رودبست شهرستان بابلسر از امروز به مدت ۴روز در چایخانه حرم مطهر رضوی شروع به خدمت رسانی به زائرین کردند.


معاون آموزشی دانشگاه مازندران گفت: بر اساس نظام رتبه‌بندی ISC دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان ۱۱۱ دانشگاه ارزیابی ­شده کشور به رتبه ۱۴ رسید.


بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه ورودی روستای ارفعده ۱۰ نفر مصدوم شدند.

مسابقات قهرمانی ووشو بخش (ساندا) در دو رده سنی جوانان و نوجوانان مازندران در کلارآباد برگزار شد.

 

موعود بنیادی‌فر، دیدار حساس دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس تهران را قضاوت می کند و علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیر سامان سلطانی کمک خای وی هستند. دیدار حساس دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس تهران را قضاوت می کند و علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیر سامان سلطانی کمک خای وی هستند و نظارت این دیدار هم بر عهده محسن قهرمانی است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار