رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: در راستای اجرای سیاست‌های کلی امداد مبنی بر توانمندسازی مددجویان تحت حمایت در سال ۱۴۰۲ برای ۱۳۷۰ نفر از مددجویان از طریق پرداخت تسهیلات(هدایت شغلی و راهبری شغلی)، کاریابی و اشتغال در کنار مجری، فرصت شغلی ایجاد گردید.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۱ 07 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، احمد نیک‌پور اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های کلی امداد مبنی بر توانمندسازی مددجویان تحت حمایت در سال ۱۴۰۲ برای ۱۳۷۰ نفر از مددجویان از طریق پرداخت تسهیلات(هدایت شغلی و راهبری شغلی)، کاریابی و اشتغال در کنار مجری، فرصت شغلی ایجاد گردید.

 

اجرای ۱۳۷۰ طرح اشتغال برای مددجویی کمیته امداد بابل در سال ۱۴۰۲  

وی افزود: برای اجرای طرح‌های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ و منابع صندوق امداد ولایت مبلغ ۱۴۰ میلیارد و ۸۰۳ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده که در زمینه‌های صنعتی، کشاورزی، دامپروری، خدمات و صنایع دستی می‌باشد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل تصریح کرد: برای ۸۱۲ نفر از مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال آموزش‌های مختلف مهارتی و پایدارسازی مشاغل، آشنایی با بازار کسب و کار، اصول بازاریابی و فروش با همکاری اساتید مجرب دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی متناسب با نوع فرصت شغلی برگزار گردید.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار