سرپرست اداره‌کل بیمه سلامت استان مرکزی گفت:در حالیکه،قبلا پنج بیماری جزو بیماران خاص بود ودر حال حاضر ۱۰۷ بیماری در قالب بیماران خاص خدمات دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷ 07 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،بابک بوالحسنی با اشاره به اینکه صندوق حمایت از بیماران سخت درمان در راستای بند ن تبصره ۱۷ قانون بودجه از آبان ماه سال ۱۴۰۱ به منظور حمایت از بیمارانی که نیاز به درمان مداوم داشتند و با تحمیل هزینه‌های بالایی مواجه بودند، ایجاد شده،اظهار کرد:شرط برخورداری از این صندوق، داشتن یکی از بیمه‌های پایه از جمله بیمه سلامت، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح است.

وی افزود:۱۷ هزار و ۴۱۰ بیمار خاص استان مرکزی تاکنون نشان‌دار شده‌اند و ۵۵ بیماری نشان‌دار مختلف نیز در سامانه به ثبت رسیده است.

سرپرست اداره‌کل بیمه سلامت استان مرکزی ادامه داد: بیماران خاص این استان برای نشان‌دار کردن باید مدارک خود را در سامانه بیمه سلامت بارگذاری کنند و یا مراجعه حضوری داشته باشند.

بوالحسنی همچنین با بیان اینکه پنج‌هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال از هزینه درمان بیماران این استان در سال گذشته از سوی بیمه سلامت پرداخت گردیده که بیش از ۱۲ درصد این مبلغ در فرآیند درمان بیماران خاص استان مرکزی هزینه شده است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار