استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: همانگونه که شهید سلیمانی آورنده یک مکتب بود شهید رئیسی نیز آورنده مکتب خدمت صادقانه است.
کد خبر: ۱۱۶۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴ 20 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی ظهر امروز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت ماه) در تجمع مردم کرمانشاه به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان وی که مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مردم کرمانشاه امروز صاحب عزا هستند و من به آنها تسلیت می‌گویم.

وی افزود: پیشوند زیبای شهید یک روزه و یک شبه در ابتدای نام سید ابراهیم رئیسی قرار نگرفته و همانگونه که شهید سلیمانی فرمود تا انسان شهید وار زندگی نکند شهید نخواهد شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اتفاقات کنونی که رخ داده نشان دهنده شکل‌گیری یک مکتب بوده و این اتفاق حاصل یک روز و یک شب نبوده است.

وی ادامه داد: خداوند روز به روز به ماه حجت‌های جدیدی را نشان می‌دهد و هر روز ‌های جدیدی به عالم معرفی می‌شود، شهید رئیسی همواره یک وجود مغتنم بوده و هست.

صحرایی خاطرنشان کرد: همانگونه که شهید سلیمانی تبدیل به یک مکتب شد شهید رئیسی نیز تبدیل به مکتب خدمت صادقانه می‌شود و امید است که خداوند ما را قدرشناس و همراه مکتب شهدا در دنیا و آخرت قرار دهد.

وی اضافه کرد: به جلوه‌های دیگر این موضوع نیز باید دقت کنیم؛ نگاه ما باید فارغ از غم نگاه به مکتب شهید باشد و مهم‌تر از گرامیداشت جسم شهید فهمیدن راه و ادامه آن است.

استاندار کرمانشاه ابراز کرد: باید جدی‌تر و امیدوارتر از قبل در مسیر سعادت بخش حرکت کنیم و هیچ خللی نباید در این مسیر به وجود بیاید؛ در تمامی مسیرهای صحیح سختی‌ها و ابتلائات در پیش رو است.

صحرایی افزود: هیچ راه سعادتی با راحتی به دست نیامده و بنابراین باید تلاش روزافزون خود را ادامه دهیم؛ کشور ما با داشتن افرادی مانند سلیمانی‌ها و رئیسی‌ها راه استقامت خود را پیش خواهد برد.

وی در پایان گفت: هر قدر که شهید رئیسی را بهتر بشناسیم و بهتر راه او را ادامه دهیم این مسیر سعادت بخش ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار