شهردار منطقه 21 تهران در پی اظهار نظر عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تخریب باغی جنب شرکت دارو پخش این منطقه، از آمادگی و اهتمام مدیران شهری منطقه 21 به منظور حفظ و صیانت از باغات موجود در سطح منطقه در راستای نگهداری از فضای سبز و جنگل ها، طبق منویات مدیریت جهادی کلان شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 31 October 2015
جمال بافرانی ضمن بیان این خبر گفت: باغ مورد نظر واقع در کیلومتر 18 جاده مخصوص کرج در خیابان دارو پخش خیابان طالقانی، ضلع شمالی شرکت شیمی دارو واقع شده که محصور و دارای مالک خصوصی است.

وی با استناد به تصاویر ماهواره ای متذکر شد: در حدود 9000 متر مربع از این باغ که در ضلع جنوبی آن واقع شده، از سال 1383 تا کنون به صورت بایر و فاقد هرگونه پوشش گیاهی بوده است.

بافرانی اظهار کرد: در روزهای گذشته مالک نسبت به قطع حدود 50 اصله درخت میوه خشکیده که از عمر مفید محصول دهی آنها گذشته اقدام کرده است. شهرداری منطقه 21 در راستای حفظ و صیانت از باغات سطح منطقه و همچنین احترام به محیط زیست که حق قانونی همگان است از هیچ گونه مساعدتی دریغ نخواهد کرد و آماده همکاری با مالکین حقیقی و حقوقی اعم از سازمان ها، ارگان ها، مراکز نظامی، صنایع، کارگاه ها است.

شهردار منطقه 21 ضمن تشکر از دقت نظر و توجه رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران، افزود: امید است با همکاری و تعاملات دو جانبه و مثبت میان اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری در مناطق شاهد عمران و آبادانی و همچنین ارتقای سرانه فضای سبز شهری در کلان شهر تهران باشیم.

به گفته بافرانی، منطقه 21 با پیگیری ها و تلاش شبانه روزی ماموران شهرداری جزو مناطق برتر در میان مناطق 22 گانه تهران از نظر سرانه بالای فضای سبز بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار