معاون سرمایه گذاری استان خبر داد؛
عسگر سنگی با بیان این مطلب گفت: درحال حاضر عملیات خاکبرداری، دیوار حائل سنگی، شمع های بتنی زیر پی ها و فونداسیون اجرا شده است.
کد خبر: ۱۲۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸ 01 November 2015
معاون سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ساخت کمپ گردشگری کلور شهرستان خلخال با 75 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

ساخت کمپ گردشگری کلور با 75درصد پیشرفت فیزیکی

به گزارش تابناک اردبیل، عسگر سنگی با بیان این مطلب گفت: درحال حاضر عملیات خاکبرداری، دیوار حائل سنگی، شمع های بتنی زیر پی ها و فونداسیون اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای ستون ها،سقف و دیوار های بیرونی و تقسیمات داخلی، بیان داشت: گچکاری دیوارها و سقف ها و کاشیکاری همچنین ساخت و نصب چهار چوب و فریم پنجره هاانجام شده و نیمی از پنجره ها نیز ساخته و نصب شده اند.

سنگی با بیان اینکه فاز نخست تأسیسات برقی این کمپ انجام شده است، اظهار داشت: همچنین فاز نخست تأسیسات مکانیکی شامل اجرای لوله کشی فاضلاب و آبرسانی و سیستم گرمایشی به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت کمپ گردشگری کلور باپنج طبقه و 16 واحد، تاکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: هم اکنون مراحل نهائی نازک کاری این کمپ درحال انجام است.

سنگی در پایان از اعلام آمادگی این اداره کل برای واگذاری این مجموعه به فعالان بخش خصوصی خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت سرمایه گذاری و تأمین منابع این اداره کل مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار