رئيس پليس آگاهي استان کرمان گفت: فردي كه با ترفندي خاص و از طريق تلفن همراه طعمه هاي خود را شكار مي كرد در عمليات ماموران پليس آگاهي دستگير شد و به ده فقره سرقت اعتراف كرد.
کد خبر: ۱۲۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 03 November 2015
يدالله حسن پور درباره جزییات این رونده گفت: چنان چه آگاهي عمومي نسبت به جرايم افزايش يابد نه مجرمان به سمت جرم كشيده خواهند شد و نه مردم عادي طعمه مجرمان قرار خواهند گرفت.
وي جرايم نوظهور همچون كلاهبرداري هاي بانكي و اينترنتي را از آسيب هاي خفيه امروز جامعه عنوان كرد و گفت: متهم دستگير شده با كلاهبرداري از رانندگان آژانس آن ها را با ترفند هايي وادار به واريز وجه به كارت بانكي اش مي كرد.
حسن پور گفت: پس از اين اتفاق متهم سيم كارت نامعتبر را معدوم و گوشي موبايل اش را خاموش مي كرد و به سراغ طعمه بعدي مي رفت.
رئيس پليس آگاهي استان کرمان افزود: يكي ديگر از ترفندهاي اين كلاهبردار فروش امتياز وام به افراد زودباور و ساده لوح بوده كه در يكي از موارد اعترافي متهم ۶۰ ميليون ريال كلاهبرداري كرده است.
حسن پور اضافه كرد: متهم مذكور كه مردي ۳۵ ساله است در سال جاري نيز به اتهام كلاهبرداري روانه زندان شده بود اما بعد از گذاشتن قرار وثيقه در زمان مرخصي پا به فرار گذاشته و زنداني فراري محسوب مي شد كه سرانجام در عمليات كاراگاهان پليس آگاهي به دام افتاد.
وي اضافه كرد: اين متهم تاكنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف كرده است و در تجسس از محل زندگي اش هفت خط تلفن همراه و پنج فقره شماره حساب كشف شد.
رئيس پليس آگاهي استان کرمان با بیان اینکه اینکه تاكنون ۱۴ شاكي براي اين پرونده ثبت شده است  و تحقيقات از متهم همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد: از شهروندان درخواست می کنیم تا به هيچ عنوان به افراد ناشناس اعتماد نكنند و در صورت مشاهده موارد مشكوك پليس را در جريان ماجرا قرار دهند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار