با کمال تاسف باید گفت که این روزها برای گرفتن یک وام کوچک باید بسیار دوندگی کرد و با سرک کشیدن به بانک های کشور می توان به سادگی گلایه های بسیاری از مردم را شنید
کد خبر: ۱۲۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳ 04 November 2015
وضعیت اقتصادی و بازار تولیدات داخلی و مباحث مربوط به رونق بخشیدن به اقتصاد محصولات داخلی در برزخی قرار گرفته که معلوم نیست چه سرانجامی دارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،خبرهای مربوط به تغییر نرخ سود بانکی هم موضوعیست که در رسانه ها مطرح است اما واقعیت آن مبهم است.در این زمینه سایت خبری رودکوف به بررسی مشکلات گرفتن وام از بانکها پرداخته است.
با کمال تاسف باید گفت که این روزها برای گرفتن یک وام کوچک باید بسیار دوندگی کرد و با سرک کشیدن به بانک های کشور می توان به سادگی گلایه های بسیاری از مردم را شنید.
تسهیلات بانکی همان خروجی های اصلی بانک ها هستند که از طریق آنها نقدینگی های سرگردان جامعه، به مبادی تعریف شده و هدفمند اقتصادی تزریق می شود. بدین معنی که یک بانک با تجهیز منابع (شامل سرمایه و حقوق صاحبان سهام و انواع سپرده ها و یا سایر بدهی ها) آنها را در راستای اهداف از قبل تعیین شده به مصرف می رساند.
اگرچه پرداخت تسهیلات بانکی قطعا به سود بانکهاست و دریافت وام توسط مردم در شرایط فعلی که سود وامها به شدت بالاست کاملا مقرون به صرفه نیست اما در شرایط اقتصادی فعلی و کسادی بازار وام گرفتن برای بسیاری از مردم و خصوصا اقشار کم در آمد و بدهکار از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
ولی با کمال تاسف باید گفت که این روزها برای گرفتن یک وام کوچک مانند وام ازدواج باید بسیار دوندگی کرد و با سرک کشیدن به بانک های کشور می توان به سادگی گلایه های بسیاری از مردم را شنید که در این شرایط نامناسب اقتصادی و نخواندن دخل و خرج های زندگی، به دنبال بازکردن گره ای کوچک از زندگی خود با وام های ولو کوچک نیز هستند اما همواره به در بسته می خورند و بانک ها با بهانه های مختلف از اعتبار ضامن گرفته تا نداشتن موجودی از دادن این وام سر باز می زنند.
امیدواریم مسولان زیربط در این خصوص چاره ای اندیشیده و گره از این مشکل نیز بردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار