فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خبر داد
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: همزمان با هفته بسیج رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس با نام خلیج فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 18 November 2015
به گزارش تابناک – البرز: سردار علی استادحسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران برنامه‌های هفته بسیج را در این استان تشریح کرد.
وی یکی از مهمترین برنامه‌های این هفته را برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس عنوان و تأکید کرد: از استان البرز 6 هزار بسیجی در این رزمایش حضور دارند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا به غیر از استان البرز 5 استان دیگر از جمله سمنان، مرکزی، استان تهران، ‌تهران بزرگ و قم نیز در این رزمایش حضور دارند.
استادحسینی با بیان اینکه روز 29 آبان ماه رزمایش بسیج به صورت رسمی آغاز می‌شود افزود: این رزمایش در 30 کیلومتری گرمسار به قم برگزار می‌شود که در این روز اقتدار و قدرت بسیجیان به نمایش گذاشته می‌شود.
وی تأکید کرد: امروز قدرت مردمی بسیج توانسته تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کرده و فتنه‌هایی که بعد از جنگ ایجاد شد را از بین ببرد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با تأکید بر اینکه امروز نقش بی‌بدیل بسیج انکارشدنی نیست، ‌خاطرنشان کرد: بسیج دست قدرت خداست که این مهم امسال به عنوان شعار محوری هفته بسیج است.
استادحسینی با اشاره به اینکه بسیج امروز در تمام صحنه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و در تمام میدان‌های مختلف حضوری موثر دارد گفت: امروز بسیج در تمام عرصه‌ها چه بسیج طلاب، ‌دانشجویی، ‌علمی و کارگری می‌درخشد و برای دفاع از انقلاب آماده است و دارد دفاع می‌کند.
وی تصریح کرد: امروز بسیج قدرتی بازدارنده برای دشمنان محسوب می‌شود و این نیرو حتی در دورترین روستاهای کشور نیز یک پایگاه دارد.
این مسئول تأکید کرد: اگر دشمن بخواهد شیطنتی انجام دهد این قدرت بازدارنده در برابر توطئه دشمنان ایستادگی کرده و مانع از رسیدن به اهدافش می‌شود.
فرمانده سپاه استان البرز گفت: در این راستا امروز دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم در نظر دارد اعتقادات مردم را مورد حمله قرار دهد.
استاد حسینی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها، ویزیت رایگان، نشست‌های بصیرتی، برپایی نمایشگاه‌های اقتصادمقاومتی، غبارروبی مزار شهدا، و ... از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در استان البرز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار