کرباسیان:
به گزارش تابناک تبریز،دکتر مهدی کرباسیان در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین توفیقات انسان خدمت به مردم است و خوشحالم که این توفیق نصیب بنده شده است.
کد خبر: ۱۳۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷ 18 November 2015
به گزارش تابناک تبریز،دکتر مهدی کرباسیان در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین توفیقات انسان خدمت به مردم است و خوشحالم که این توفیق نصیب بنده شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: خدمت به مردم آذربایجان شرقی و اجرای چندین پروژه مهم در این استان از افتخارات بنده است و تا جایی که توانسته‌ام سعی کرده‌ام در این زمینه ایفای نقش کنم.

وی با اشاره به برنامه‌های سفر خود به آذربایجان شرقی، گفت: امروز از طرح نفلین‌سینیت سراب بازدید کردیم که این طرح سال‌ها معطل مانده بود اما با قرارداد 10 میلیون یورویی با یک شرکت آلمانی، امیدواریم تا پایان دولت یازدهم شاهد افتتاح آن باشیم.

مدیرعامل ایمیدرو همچنین با بیان این که استقلال شرکت مس آذربایجان یکی از اولویت‌های مورد توجه مسوولان کشوری و استانی است، گفت: کارهای مقدماتی انجام شده و قول پیگیری چندین برابری می‌دهم تا شرکت مس آذربایجان کاملا مستقل شود.
تجلیل از خدمات ماندگار دکتر کرباسیان در استان آذربایجان شرقی
طی مراسمی در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی از خدمات ارزنده و ماندگار دکتر مهدی کرباسیان در این استان تجلیل و قدردانی شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با تمجید از شخصیت خدوم و مبارز دکتر کرباسیان، اظهار داشت: نام ایشان مترادف تلاش، جدیت، مردانگی و خدمت به مردم است.

دکتر جبارزاده افزود: خوشحالیم که در دولت تدبیر و امید، توفیق خدمت مجدد برای ایشان فراهم شده و مطمئنا تلاش‌های ایشان منشأ خیر و برکت خواهد بود.

در این مراسم به پاس خدمات ماندگار دکتر کرباسیان در استان آذربایجان شرقی، یک قطعه تابلو فرش از چهره وی توسط استاندار آذربایجان شرقی اهدا شد.

دکتر مهدی کرباسیان که در حال حاضر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است، در مقاطع مختلف منشأ خدمات شایسته در استان آذربایجان شرقی بوده است.

احداث هتل پارس ائل‌گلی، احداث بیمارستان بزرگ تامین اجتماعی (استاد عالی‌نسب) و تاسیس منطقه ویژه اقتصادی جلفا از جمله اقداماتی است که در دوره‌های مختلف مدیریت دکتر کرباسیان در آذربایجان شرقی انجام شده است.

همچنین در دوره مدیریت وی در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، قرارداد طراحی نفلین‌سینیت سراب با یک شرکت آلمانی منعقد و طرح مطالعه و شناسایی پهنه معدنی چاراویماق به وسعت سه هزار کیلومتر مربع اجرا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار