دعایی:
مدیر موسسه اطلاعات که برای سخنرانی در همایش نکوداشت یک نیکوکار مدرسه ساز به کرمان دعوت شده است، تاکید کرد «برخی تصور کردند می خواهم نامزد نهاد و جایی شوم و برای خودم زمینه سازی کنم. به روح امام قسم که هیچ انگیزه ای ندارم و نامزد هیچ جریانی نخواهم شد».
کد خبر: ۱۳۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹ 22 November 2015
سیدمحمود دعایی روز یکشنبه در آیین نکوداشت عطا احمدی نیکوکار کرمانی، در پردیس دانشگاه فرهنگیان کرمان افزود: شنیدم دوستانی دچار این توهم شده اند که چون یکی از کسانی بودم که برای برگزاری این مراسم همت و تلاشی داشتم، انگیزه و آرمانی در پیش دارم.
وی ادامه داد: هدف ما از برگزاری همایش نکوداشت درس گرفتن از منش عطا احمدی است و باید طبق منش این سردار مدرسه سازی، از اسراف و حرف بیهوده پرهیز کنیم.
به گفته او، عطا احمدی زندگی خود را با حقوق اندک بازنشستگی اداره می کند و باید شخصیت او به نسل جوان و نسل های آینده معرفی شود.
مدیرمسئول روزنامه اطلاعات گفت: در سال 1342 و آغاز نهضت روحانیت، من در کرمان طلبه نوجوانی بودم و فرهنگیان و معلمان با پشتیبانی از روحانیان موجب بالندگی و رشد فعالیت آنان شدند. 
احمدی در این همایش حضور نداشت و دعایی نامه او را خطاب به حاضران خواند. 
وی همچنین پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام، در تجلیل از این نیکوکار کرمانی را خواند. 
تمبر یادبود، مجسمه، تابلو خوشنویسی و پارچه پته دوزی شده ای مرتبط با احمدی نیز رونمایی شد. 
این نیکوکار کرمانی سال 1315 در منطقه «کوهپایه» این استان متولد شده و عمر خود را صرف تعلیم و تربیت و کمک به ساخت مدرسه و مکان های دیگر کرده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار