نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:
رحمانی افزود: هر کدام از ما در موقعیت و جایگاه خود وظایفی داریم، اما وظیفه بزرگی نیز در قبال تبریز داریم که باید برای رونق این کهن شهر قدم برداریم.
کد خبر: ۱۳۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 01 December 2015

به گزارش  تابناک تبریز ، رضا رحمانی در دیدار با شهردار و پرسنل ا منطقه 6  تبریز اظهار داشت: تبریز ظرفیت بالایی در منطقه خاورمیانه دارد و با توجه به دسترسی به بازارهای اروپا و کشورهای همسایه تنها اراده و همت عمومی مسئولان و همکاری مردم را می‌طلبد تا بتوانیم به نتایج مهمی دست یابیم.
وی با اشاره به مسائل کشورهای همسایه چون ترکیه و روسیه گفت: شرایط فعلی حاکم بر منطقه می‌تواند فرصت خوبی برای ایران باشد تا در پیشبرد اهداف و پروژه‌های صنعتی گام مهمی در منطقه برداریم.
رحمانی افزود: هر کدام از ما در موقعیت و جایگاه خود وظایفی داریم، اما وظیفه بزرگی نیز در قبال تبریز داریم که باید برای رونق این کهن شهر قدم برداریم.
وی خاطرنشان کرد: امروز بیشترین تاکید و تلاش دشمن بر این است که مردم ناراضی باشند، از این رو هر کسی برای رضایت مردم قدم بردارد مصداق دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب حرکت کرده و مقابل دشمن ایستاده است.
نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه در منطقه 6 این روحیه را بین همکاران و پرسنل خدوم شهرداری دیدم، گفت: باید این روحیه بسیجی را حفظ کنیم و به خصوص در مناطق حاشیه‌شهر همواره باید روحیه خدمت جاری باشد.
رحمانی گفت: رهبر کبیر انقلاب همواره می‌فرمودند «مردم نور چشم ما هستند» ما هرچه داریم از همین طبقات محروم جامعه است، در شرایط حاضر نیز خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌دریغ همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است.
این نماینده مجلس گفت: با شرایط جدید که بحران در تمام ادارات و ارگان‌ها حاکم است، شهرداری تبریز از جمله سازمان‌هایی است که با وجود رکود و مشکلات جاری رونق دارد و فعالیت و خدمت‌رسانی را به نحو احسن پیگیری می‌کند.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های شهرداری کلانشهر تبریز در جذب سرمایه‌گذار و اجرای پروژه‌های کلان اقتصادی در تبریز گفت: با وجود کاهش ساخت و سازها و منابع درآمدی شهرداری طرح و پروژه‌های بزرگی را در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با اولویت‌دهی به اشتغالزایی جوانان و توسعه همه جانبه شهر اجرا کرده است.
رحمانی، منطقه غرب تبریز را به لحاظ قرار گرفتن در منطقه‌ای صنعتی دارای ظرفیت‌های درآمدی بالایی دانست و گفت: مردم همدلی و همکاری خوبی در توسعه و پیشرفت اقتصادی این منطقه با مدیریت شهری داشته‌اند که ادامه این راه نتایج ارزنده‌ای برای تبریز به ارمغان خواهد آورد.


 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
بابا کم وعده تو خالی بدین دیگه!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :