امام جمعه اهل سنت ، امام جمعه و مدیرعامل منطقه آزاد کیش در پیام مشترکی به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت اعلام کردند : هفته وحدت یادگار پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، بی تردید نماد صلح و دوستی پیروان راستین مکتب انسان ساز اسلام است.
کد خبر: ۱۵۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵ 24 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از سازمان منطقه ازاد کیش ، در این پیام مشترک آمده است : میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر نور و رحمت و حضرت امام جعفر صادق (ع) در ماه ربیع الاول در حقیقت بهار عمل به سیره رسول مکرم اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (س) است و هفته وحدت یادگار پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، بی تردید نماد صلح و دوستی پیروان راستین مکتب انسان ساز اسلام است.

این پیام می افزاید : در دورانی که استکبار جهانی و سایر دشمنان دین و دیانت هر روز به شیوه ای تازه می کوشند تا کشورهای اسلامی را دچار تفرقه و خصومت کنند، شایسته است تا آوای ملکوتی 'اشهدا ان محمد رسول الله' در سراسر گیتی طنین وحدت و همدلی مسلمانان و آزادیخواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین برشمرده و هر روز برای تقویت و ترویج وحدت و یکدلی مسلمین بکوشیم.

بدون شک بهره مندی موثر از ارزش های نهفته در مناسبت های مذهبی به ویژه هفته باشکوه وحدت می تواند ما را در تحقق جامعه اسلامی متحدتر و پویاتر یاری رساند.

خداوند را شاکریم که در جزیره زیبای کیش، وحدت شیعیان و برادران اهل تسنن جلوه ای باشکوه از دوستی مسلمانان است که به مدد اندیشه ی والا و همت بلند مردمان این دیار در جامعه یکپارچه ای نمود پیدا کرده و همگان را در زیر لوای پرچم اسلام بسوی همگرایی و اتحاد ماندگار رهنمون می شود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است : حضور پرشور و شعور ساکنان و گردشگران در ویژه برنامه های وزین فرهنگی هفته وحدت، ضمن دور کردن تفکرات نا همسو، مهر تاییدی بر وحدت حقیقی خواهران و برادران شیعه و اهل تسنن است.
12 تا 17 ربیع الاول به نام هفته وحدت نامگذاری شده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار