نماینده ولی فقیه در استان مازندران:
نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: روحانیون به عنوان مرزبانان دین و مکتب الهی نقش عمده‌ای در پاسداری از دین و شریعت بر عهده دارند که باید در مسیر ولایت و رهبری روحانیون به عنوان مرزبانان دین مورد توجه باشند.
کد خبر: ۱۵۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 29 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در آیین عمامه‌گذاری در حوزه امام جعفر صادق (ع) نکا اظهار کرد: ملبس به لباس روحانیت یعنی مرزبانی از دین و ارزش‌های دینی و کسانی که این لباس مقدس را بر تن دارند باید در راستای دین و شریعت استوار قدم بردارند.

وی با بیان اینکه حراست از دین و اسلام بر عهده روحانیت و علمای دینی است، گفت: علمای دینی باید عامل اتحاد و انسجام در جامعه باشند و با روشنگری و بصیرت‌افزایی جامعه را به سمت رشد و تعالی هدایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه دوران طلبگی دوران بسیار حساسی است، ادامه داد: طلاب جوان باید با رعایت تقوای الهی سرزندگی و شادابی و ایمان را از بر خود تقویت و به جامعه ارائه کنند.

آیت‌الله طبرسی گفت: روحانیون در ارائه ارزش‌های دینی و اسلامی حد و مرزی نمی‌شناسند و در نهادینه کردن این ارزش‌ها در جامعه و به خصوص در بین نسل جوان و نوجوان با تمام توان وارد می‌شوند.

وی در ادامه با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: رسول اکرم به عنوان رسول مهربانی‌ها بر وحدت تأکید داشت چرا که در پرتو وحدت و اتحاد امت اسلامی برکات فراوانی شامل حال کشورهای مسلمان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با نهی از تفرقه و نفاق در بین مسلمانان گفت: تفرقه و اختلاف صفت مذمومی است که باید از آن دوری کرد و باید آگاه باشیم که دشمنان امروز با ایجاد اختلاف بین مسلمانان در پی رخنه در صفوف آنان هستند که باید با بصیرت‌افزایی و ولایتمداری آگاهانه در خط رهبری باشیم.

وی افزود: نباید وجود اختلافات در بین مسلمانان مانع از اتحاد شود بلکه باید با وحدت و انسجام مانع از نفوذ دسیسه‌های دشمن شویم.

طبرسی ادامه داد: وحدت از تأکیدات مهم دین اسلام است که در صورت وجود وحدت و انسجام می‌توان بر دشمن غلبه کرد و هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر وحدت امت اسلامی قد علم کند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: باید آگاه باشیم که دشمن تفرقه‌افکنی در بین مسلمانان را در دستور کار دارد و باید با اتحاد برنامه‌های جنگ نرم دشمن را خنثی و موجبات ناامیدی دشمن را فراهم کنیم.

گفتنی است در این مراسم عمامه‌گذاری 22 طلبه حوزه امام جعفر صادق (ع) نکا توسط آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران انجام شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار