تابناک: استاندار اصفهان از تردد نزدیک به دو میلیون و 800 خودرو در محورهای ارتباطی این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹ 25 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در جریان بازدید از ستاد هدایت مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اظهار کرد: راههای استان اصفهان به عنوان یکی از پرتردد ترین جاده ها می باشد و با توجه به حوادث احتمالی در این مسیر عملکرد بخش درمان استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی از کاهش 20 درصدی تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در سال گذشته با تدابیر صورت گرفته از سوی مسئولان ذیربط خبر داد و گفت: در سالهای گذشته آمار تصادفات در جاده های استان اصفهان بالا بود و امسال درصدد کاهش این آمار با تلاش و تدابیر مسئولان ذیربط هستیم.

استاندار اصفهان در ادامه با بیان اینکه این استان به عنوان تنها استان کشور از آمادگی کامل برای پذیرش بیماران دیالیزی گردشگر برخوردار است، گفت: استان اصفهان در این زمینه هیچگونه مشکلی ندارد.

وی اضافه کرد: بیش از 45 مورد از بیماران دیالیزی گردشگر در مراکز درمانی این خطه در روزهای گذشته تحت مداوا قرار گرفتند.

زرگر پوربا بیان اینکه بخش بهداشت استان با بیش از 120 گروه فعال بصورت شبانه روزی به مراکز اقامتی و مراکز طبخ مواد غذایی مراجعه و فعالیت آنها را بازرسی می کنند، تصریح کرد: ماموران بهداشت کنترل های لازم را در خصوص مواد غذایی انجام می دهند تا مطمئن شوند مواد غذایی که در اختیار مسافرین قرار می گیرد از کیفیت بهداشتی برخوردار باشد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه اورژانس یکی از مراکز اساسی استان به شمار می رود، اظهار کرد: اورژانس بصورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مردم و انتقال مجروحان و مصدومان حوادث احتمالی رانندگی در جاده ها به مراکز درمانی است.

وی با اشاره به ورود بیش از بر سه میلیون مسافر نوروزی به استان اصفهان، افزود: این تعداد مسافر و گردشگر به شهر اصفهان نیز وارد می شوند لذا حجم کار بخش درمان افزایش می یابد و ارائه خدمات درمانی به این تعداد مسافر مهم است.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: استان اصفهان در بخش بهداشت و درمان بالاترین و بهترین خدمات را به مردم ارائه می کند.

استان اصفهان یکی از مقاصد اصلی گردشگران در ایام نوروز است.

نوروز پارسال بیش از 26 میلیون نفر از استان اصفهان عبور کردند که این رقم رشد پنج درصدی نسبت به نوروز 92 را نشان داد.

بر اساس آمار، اصفهان نوروز پارسال سه میلیون و 200 هزار گردشگر شب خواب داشت که این افراد در هتل ها و مهمانسراها، باغ فدک (محل اسکان موقت مسافران) و نیز اقامتگاههای خصوصی (اماکن استیجاری سازمان یافته) و مدارس اقامت کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار