کرمان
ئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از دستگیری مردی زن نما که دختر بچه ای هشت ساله را ربوده بود و با تقلید صدا اقدام به سرقت کارت شارژ می کرد، خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 18 January 2016
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ یدالله حسن پور افزود: چندی پیش ماموران پلیس کرمان گزارشی مبنی بر فقدان یک دختر بچه هشت ساله دریافت کردند.
وی گفت: پس از بررسی های فنی و اقدامات پلیسی سرانجام سرنخ هایی از انتقال این دختر بچه به شهرستان های شرقی استان به دست آمد.
وی بیان کرد: از این رو با اقدامات اطلاعاتی محل اختفای متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی دستگیر شد.
**شگرد آدم ربا
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در تشریح شگرد کلاهبردار و آدم ربای زن نما اظهار کرد: این فرد با آرایشی زنانه، ضمن پوشیدن چادر در یکی از معابر حاشیه ای شهر کرمان در مواجه با فردی خود را زنی تهیدست معرفی می کند و به خانه وی می رود.

وی گفت: این فرد پس از دو روز اقامت در منزل فرد مذکور سرانجام دختر بچه فامیل این خانواده را که با آنان زندگی می کرده با خود به بیرون می برد و به سمت شهرستان های شرقی استان متواری می شود.

سرهنگ حسن پور با بیان این که متهم بی سواد و دارای اختلالات روانی است افزود: این مرد زن نما در اظهارات خود به سرقت چندین فقره کارت شارژ از طریق اغفال آقایان به وسیله تلفن همراه نیز اعتراف کرده است.

وی گفت: این فرد که ذاتا صدای نازکی دارد با اندکی تقلید صدا سوژه های خود را به دام می انداخته و در ربایش دختر بچه نیز انگیزه خود را فرار از تنهایی عنوان کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از شهروندان خواست بی جهت به افراد غریبه اعتماد نکنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت های ۱۱۰، پلیس را در جریان موضوع قرار دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار