کد خبر: ۱۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۴ 28 March 2015
دریاچه شهدای خلیج فارس در شمال بوستان جنگلی چیتگر در غرب تهران قرار دارد و در اطراف این مجموعه بزرگ تفریحی اماکن خدماتی و تفریحی مختلفی درنظر گرفته شده است که در ایام تعطیلات نوروزی شلوغ‌تر از روزهای دیگر است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این مجموعه، محیطی آرام برای خانواده ها فراهم کرده است تا بتوانند برای ساعاتی اوقات خوشی را در کنار این دریاچه سپری کنند.

اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران امروز در قالب گشتی مشترک به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین اداره دامپزشکی شهر تهران به این مرکز تفریحی رفتند تا بر نحوه ارائه خدمات در اماکن خدماتی و تفریحی اطراف دریاچه شهدای خلیج فارس نظارت کنند.
نخستین مکانی که بازدید شد پارکینگ های اطراف دریاچه بود.

در این پارکینگ ها برای پارک خودرو مبلغ دو هزار تومان و برای پارک در حاشیه خیابان نیز مبلغ یک هزار تومان بدون درنظرگرفتن محدودیت زمانی درنظر گرفته می شود.

بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: نرخ ورودیه پارکینگ ها برای غیرمسقف ها در خارج از طرح 450 تومان است.

تقی پور افزود: درج نکردن نرخ نامه، صادرنکردن فاکتور برای مشتری و گران فروشی از تخفات پیمانکار پارکینگ این مجموعه است.

در مراجعه به یکی از مراکز عرضه مواد غذایی بنا به دستور بازرس اداره دامپزشکی برخی از گوشت های قرمز و چرخ شده به علت نگهداری نامناسب معدوم شد.

همچنین در یکی از رستوران های این مجموعه تفریحی مقداری گوشت گوساله که از اهواز به تهران برای مصرف حمل شده بود برای نمونه برداری جهت تشخیص سالم بودن آن ضبط شد.

مسئول یکی از سوپرمارکت های این مجموعه نیز به علت درج نکردن قیمت جریمه شد.

در مراجعه به یکی دیگر از مراکز عرضه موادغذایی شرایط خوب نگهداری و بهداشت ماهی قزل آلا مورد تایید بازرس سازمان دامپزشکی قرار گرفت.

همچنین در رستوران دیگری شرایط عرضه موادغذایی توسط بازرس اداره دامپزشکی مطلوب اعلام شد و طبق نظر وی این مکان از نظر بهداشتی در شرایط مناسب قرار داشت.

مسئول این واحد گفت: نخستین هدف ما رعایت بهداشت است و بازرسان سازمان دامپزشکی و بهداشت به طور مرتب به واحدهای صنفی این مجموعه سرکشی می کنند و آخرین بار نیز دو هفته قبل این واحد را بازرسی کردند.

به هر حال وجود فضاهای سبز، فضاهای پذیرایی و اقامت موقت، فضاهای فرهنگی مذهبی، فضاهای ورزشی، بازی، تندرسی و سلامت در کنار این دریاچه می تواند اوقات خوشی را برای شهروندان تهرانی و مسافران شهرستانی فراهم کند.

معابر دسترسی به این مجموعه تفریحی از شمال: تقاطع بزرگراه شهید خرازی با شهرک شهید باقری، تقاطع بزرگراه شهید خرازی با بلوار کاشانی، تقاطع بزرگراه شهید خرازی با بلوار ساحل است.
همچنین شهروندان می توانند از سمت شرق از طریق بزرگراه شهید حکیم، خیابان هوا نیروز و از طریق غرب از مسیر جاده آزادشهر، خیابان شهید میرکمالی به این مجموعه بزرگ تفریحی بروند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار