کد خبر: ۱۷۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱ 06 February 2016
سخنگوی ائتلاف سراسری اصولگرایان هرگونه دخالت یا فشار برخی احزاب و چهره های اصولگرای مرکز نشین در انتقال حوزه انتخابیه یا انتخاب نامزد نهایی ائتلاف سراسری اصولگرایان در شهرستان ها را رد کرد.
دکتر غلامعلی حداد عادل عادل در گفت و شنود اختصاصی با دهدشت وب تصریح کرد، ائتلاف سراسری به نظر اصولگرایان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ که به تایید شورای داوری این ائتلاف سراسری در استان برسد احترام گذاشته و آن را خواهد پذیرفت.
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود ائتلاف سراسری نگاه بالا به پایین به این مساله نخواهد داشت و اصولا در ساز و کار ائتلاف انتخاب نماینده ائتلاف به خود مناطق سپرده شده است و هر زمان که شورای داوری ائتلاف اصولگرایان در استان که از نیروهای توانمند اصولگرای همان استان می باشند نتیجه تصمیم اصولگرایان کهگیلویه را به ما ابلاغ کنند طبیعتا ائتلاف نیز بدون دخالتی آن را در لیست نهایی سراسری قرار خواهد داد.
به گزارش دهدشت وب شورای ائتلاف داوری اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد را حجت الاسلام پناهی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، حجت الاسلام خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و علی محمد دانشی دبیرکل حزب موتلفه استان تشکیل می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار