مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت:
وی با اشاره به اینکه مردم در سیزدهم فروردین با طبیعت مهربان‌تر بودند، افزود: برخلاف سال‌های گذشته، نوروز امسال هیچ‌گونه خسارت یا حادثه‌ای که موجب تخریب منابع طبیعی شود، اتفاق نیفتاده است
کد خبر: ۱۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 04 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، داود زارع پیش از ظهر امروز در نشست منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به وضعیت طبیعت و منابع طبیعی گیلان در روز سیزدهم فروردین گفت: با همکاری خوب مسافران و رعایت موارد ایمنی در دل طبیعت، سیزدهم فروردین روزی بدون حادثه بود.

وی با اشاره به اینکه مردم در سیزدهم فروردین با طبیعت مهربان‌تر بودند، افزود: برخلاف سال‌های گذشته، نوروز امسال هیچ‌گونه خسارت یا حادثه‌ای که موجب تخریب منابع طبیعی شود، اتفاق نیفتاده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان استقبال مردم استان از نقاط جنگلی و کوهستانی را چشمگیر خواند و تصریح کرد: پیش از آغاز تعطیلات نوروزی تمهیدات لازم به ویژه آماده‌سازی تیم‌های گشت و مراقبت، تجهیز امکانات مورد نیاز اطفای حریق در نقاط جنگلی و کوهستانی گیلان اندیشیده شده بود.

وی با بیان اینکه برای مقابله با هر گونه حادثه احتمالی در جنگل‌های استان آماده بودیم، خاطرنشان کرد: نیروهای پرتلاش منابع طبیعی و آبخیزداری در استان به‌ ویژه در جاده‌های مناطق کوهستانی به طور مرتب و در تمام ساعات شبانه‌روز مشغول گشت‌زنی بودند.

زارع با قدردانی از مردم و مسافران نوروزی و طبیعت‌دوست یادآور شد: یکی از عوامل مهم در کاهش حوادث مربوط به حوزه منابع طبیعی فرهنگ‌سازی مناسب و آگاهی مردم نسبت به حفظ انفال الهی بود.

وی توزیع بروشور و کتابچه‌های راهنما بین مسافران نوروزی را از دیگر عوامل آگاهی‌بخشی عنوان کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار