مردم ما فقیرتر شده‎اند و قدرت خریدشان پائین آمده است، نماز شب خواندن برای مردم رفاه و اقتصاد نمی‎شود، مردم رفاه می‎خواهند و دعواهای سیاسی برای مردم رفاه نمی‎آورد.
کد خبر: ۱۹۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 05 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، شریعت‎نژاد نماینده فعلی و منتخب جدید مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی، امروز در مراسم نمادین درخت‎کاری در مازندران گفت: کمونیستها قبل از انقلاب در همین بادله ساری میگفتند نان، مسکن، آزادی، ما میگفتیم اسلام همه چز را به ما میدهد، الان میفهمیم که نون و مسکن چقدر مهم است و مردم به دنبال رفاه هستند.

مردم ما فقیرتر شدهاند و قدرت خریدشان پائین آمده است، نماز شب خواندن برای مردم رفاه و اقتصاد نمی‎شود، مردم رفاه می‎خواهند و دعواهای سیاسی برای مردم رفاه نمی‎آورد.

باید با اعتدال کارها را پیش برد، اعتدال عین عقلانیت و افراطیگری عین جهالت است، دعواهای سیاسی مشکل مردم را حل نمیکند.

مسئولان سازمان جنگلها در مقابل هرگونه استفاده از جنگل برای ایجاد اشتغال و رفاه مردم خساست به خرج می‎دهند و این مناسب نیست. هیچ طرح مناسبی برای مشکلات بزرگ و چالش‎های جنگل نداریم.

به گزارش تابناک مازندران، انتقاد نماینده تنکابن از رویه سازمان جنگلها در ادامه مراسم به صحنه پاسخگویی استاندار مازندران به عنوان رئیس این سازمان در 7 سال پیش از دولت یازدهم بدل شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار