از جمله این اقدامات، طرح مسائل حاشیه‌ای برای مدیران ارشد البرزی است که یک نمونه آن را می‌توان در انشار شایعاتی مانند استعفای معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز مشاهده کرد.
کد خبر: ۱۹۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 16 March 2016

به گزارش تابناک – البرز: با نتیجه دادن بخشی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید، حرکت‌هایی را با هدف به حاشیه کشاندن مدیران البرز شاهد هستیم.
از جمله این اقدامات، طرح مسائل حاشیه‌ای برای مدیران ارشد البرزی است که یک نمونه آن را می‌توان در انشار شایعاتی مانند استعفای معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز مشاهده کرد.
در این ارتباط حجت‌الله ملاصالحی اظهار داشت: مدیران دولت تدبیر و امید و به ویژه مدیریت ارشد دولت در استان البرز با نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و مردم عهد بسته‌اند که تمام توان خود را برای خدمت به جامعه به کار بندند.
وی افزود: در 2 سال اخیر شاهد هستیم که مدیران دولت از هیچ تلاشی برای توسعه و پیشرفت کشور فروگذاری نکرده و حاصل این تلاش‌های شبانه‌روزی دستاوردهای بسیار بزرگی بوده است.
معاون سیاسی استاندار البرز با اشاره به آرامش حاکم بر این استان گفت: امروز آرامش، نشاط، شور و شوق و سرزندگی بسیاری خوبی را در استان البرز شاهد هستیم که این امر مرهون تلاش‌های مدیران ارشد استان و همدلی مردم و مسئولان است.
ملاصالحی با تاکید بر اینکه شانه خالی کردن از خدمت به مردم معنی ندارد، افزود: روزی که به من پیشنهاد حضور در این سمت داده شد، به دلیل اینکه خود را از اهالی بومی استان البرز می‌دانم و وظیفه خدمت به مردم استانم را احساس می‌کردم، مسئولیت را با اشتیاق پذیرفتم.
وی بیان داشت: امروز نیز این وظیفه را  احساس می‌کنم و معتقدم که همه باید دست به دست هم دهیم و با اجرای برنامه‌های دولت تدبیر و امید و حرکت در مسیر ولایت، به مردم خدمت کنیم.
ملاصالحی تاکید کرد: بنابراین تا زمانی که بدانم توان خدمت به اسلام، انقلاب، نظام و مردم را دارم، در سنگر‌های مختلف به وظیفه خود عمل کرده و هرگز استعفا نخواهم داد.
وی در پایان گفت: اگر روزی مدیران تشخیص دهند که در این سمت مفید نخواهم بود، همچون یک سرباز در سنگرهای دیگر به کشورم خدمت خواهم کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
انصافا ایشان انسانی وارسته و شریف هستند و جایگاه بالاتری برای وی متصور است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار