به گزارش تابناک مازندران، محمد محمدپور عمران در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد: یکی از نمادهای اقدام و عمل در ستاد تسهیلات سفر دیده شد و همانند سایر ارگانهای خدماترسان بهدلیل رفاه مردم، دوری از خانواده را انتخاب کردند و در حال خدماتدهی به مسافران نوروزی و هماستانیها هستند.
وی با بیان اینکه از آغاز طرح نوروزی تاکنون 13 هزار بازرسی در استان انجام شد، افزود: تلاش شد در موج چند میلیونی مسافر به مازندران کمترین نوسان و تخلفات را در استان انجام شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ادامه داد: در انبارها اصل جنس و شرایط عرضه، کیفیت، بهداشت و سلامت مسافران مورد تاکید بوده که شاهد کمترین مشکل بودهایم و این به منزله این نبوده تخلفی وجود نداشتهاست.
محمدپور با بیان اینکه فلسفه نظارت بر این است که اگر کسی راه تخلف را انتخاب کند با دستان ناظران تنظیم رفتار شود، اظهار کرد: در این مدت ناظران یکهزار و 200 تخلف با ارزش ریالی یکمیلیارد و 380 میلیون ریال را شناسایی کردند که برای این واحدها تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی ارسال شدهاست.
وی ادامه داد: 350 گزارش مردمی از سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دریافت شد که مورد پیگیری قرار گرفتهاست.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه برای کالاهای پر تقاضا و اساسی فضای قیمتگذاری جزء دغدغه است، گفت: در کالاهای لوکس دغدغه ایمنی، بهداشت، سلامت و تکریم ارباب رجوع مورد توجه بودهاست.
محمدپور در پایان با اشاره به اینکه قیمت سیب و پرتقال نسبت به سال گذشته کاهش 5 تا 10 درصدی داشتهاست، گفت: در کالاهای پرطرفدار هم کاهش قیمت را داشتهایم که نشاندهنده این است که بازار مازندران بازاری متعادل بوده و کمترین شکایت و تخلف را نسبت به سال قبل شاهد بودیم.