تابناک کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از اعطای بیش از380میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی و قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال گذشته خبرداد.
کد خبر: ۲۱۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۹ 21 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، فرید محبی در دیدار امام جمعه شهرستان لنده ضمن تبریک سال نو و تشریح فعالیت ها و ساختار جدید کمیته امدادامام خمینی(ره) در سال جدید اظهارکرد: یکی از مهمترین سیاست های کمیته امداد در سال جدید تاکید بر توانمندی سازی و خودکفایی مددجویان و چابک سازی نیروهای امدادی است.
وی افزود: بسیاری از افرادی که تحت حمایت کمیته امداد هستند می بایست یا خودکفا شوند و یا باید از چرخه حمایت خارج شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: ایجاد اشتغال گسترده و فراگیر در خانواده ها و بستر سازی لازم برای آموزش های فنی و حرفه ای، مشاوره مشاغل مختلف، پشتیبانی فنی، مالی به همراه اجرای طرح های مختلف سرمایه ای با استفاده از منابع عظیم بانکی می تواند راهگشای مشکلات اشتغالزایی مددجویان باشد.
وی تاکید کرد: در سال گذشته بیش از380میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی و قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداددر استان پرداخت شد.
محبی اظهارکرد: استعداد سنجی از 34 هزار خانواده تحت حمایت در زمینه های اشتغال انجام شده است که زمینه لازم جهت آموزش های فنی و حرفه ای و مشاوره ای و پشتیبانی و پرداخت تسهیلات انجام شده است.
محبی در خصوص عدم ورود کمیته امداد به جریانات سیاسی گفت: در کمیته امداد صرفاً کار و شعاع عملکرد ما با مددکاری، توانمند سازی، توسعه عقب ماندگی محرومان و استفاده از ظرفیت های موجود در امداد است و از ورود به هرگونه مسائل سیاسی و حاشیه ای پرهیز می کنیم.
محبی خط و نگرش فکری کمیته امدادامام خمینی(ره) را خط ولایت فقیه و تبعیت از فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های کلی امداد عنوان کرد.
مهمترین سیاست کمیته امداد در سال جدید 
امام جمعه شهرستان لنده در این دیدار گفت: طایفه گرایی و سیاسی کاری دو َسم کٌشنده برای خدمات ارزشمند کمیته امداد امام است که می بایست کارکنان این نهاد انقلابی به مانند همیشه از ورود به این دو پرهیز کنند.
حجت الاسلام مهدی کیانی اصل ضمن اشاره به محرومیت تاریخی مردم و شهرستان لنده، گفت: یک سوم جمعیت شهرستان لنده تحت پوشش نهاد های حمایتی از قبیل کمیته امداد و بهزیستی هستند که محرومیت تاریخی این شهرستان نیز مزید بر علت است.
وی افزود: متاسفانه هیچ شرکت یا کارخانه مولد و یا تولید کننده ای در این شهرستان برای اشتغالزایی جوانان تحصیل کرده و بیکار این شهرستان وجود ندارد.
امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: اعطای تسهیلات خودکفایی در زمینه های مختلف از سوی ادارات و نهادها به صورت کاربردی و تخصصی و باتوجه به توان افراد داده نشده است و همین امر باعث بی ثمر ماندن طرح ها و هدر رفت تسهیلات در این شهرستان شده است که ناشی از عدم نظارت مستمر می باشد.
وی تاکید کرد: تسهیلات اعطایی به متقاضیان باید بر اساس نیاز سنجی و توان و قدرت بازپرداخت متقاضیان پرداخت شود.
کیانی اصل اظهارکرد: سیاسی کاری و سیاسی بازی باید از لایه های زیرین کمیته امداد امام خمینی(ره) برداشته شود و خدمت پاک و صادقانه جایگزین شود.
وی گفت:کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از ارزنده ترین برکات انقلاب اسلامی برای حمایت از محرومان و ایتام و نیازمندان است.
کیانی اصل اظهارکرد: اگر کار شما برای جلب رضایت خداوند و مردم باشد یقیناً دعای خیر مردم همیشه بدرقه راهتان خواهد بود.
امام جمعه شهرستان لنده تاکید کرد: روحیه جهادی و همت و تلاش شبانه روزی کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) در خدمت بی منت به محرومان قابل تقدیر است.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
انتظار ما از مدیر کل جدید تغییر سریع رئیس کمیته امداد لنده هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار