صادق خرازی :
خرازی با بیان اینکه اصلاح طلبان سرمایه های ماندگار ایران هستند ،افزود: اصلاحات زنده است چون درعمیق ترین لایه های عاطفی مردم ایران جای دارد وباقی می ماند چون شرف وکرامت انسانی زنده و باقی است وکسی که صلاحیت او سلب شده است مظلوم است وباید از او دفاع کرد.
کد خبر: ۲۲۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۹ 28 April 2016



به گزارش تابناک  لرستان ، صادق خرازی سفیر پیشین ایران در فرانسه ورییس حزب ندای ایرانیان عصر روز چهارشنبه در جمع هواداران محمد بیرانوندی کاندیدای اصلاح طلبان وحزب ندای لرستان در حوزه انتخابیه خرم آباد وچگنی ، گفت : اصلاحات یعنی استقرار مدینه فاضله ایی که روزگاری آرزو وآرمان بزرگان ایران زمین بود .

اصلاحات زنده است

خرازی با بیان اینکه اصلاح طلبان سرمایه های ماندگار ایران هستند ،افزود: اصلاحات زنده است چون درعمیق ترین لایه های عاطفی مردم ایران جای دارد وباقی می ماند چون شرف وکرامت انسانی زنده و باقی است.

این دیپلمات وفعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به کرامت انسانی در شخصیت اصلاح طلبان ،اصلاح طلب واقعی را کسی دانست که آرمانش را ،همان آرمان بزرگان انقلاب ورهبری ورییس جمهوری و سید محمد خاتمی بداند.

خرازی اضافه کرد:اصلاح طلب واقعی کسی است که در تلا ش بی تکلف خویش پیشرفت کشور را طلب کندو با همه وجودش استقلال آزادی وجمهوریت اسلام را به عنوان آرمان مشترک مردم نوید دهد.

وی با بیان اینکه اصلاح طلب واقعی کسی است که با خون شهیدان بازی نکند وتمام وجودش را در وجود مردم وملت خودش جستجو کند، تاکید کرد: اینچنین اصلاح طلبی ،اصلاح طلب اصولی ومبنایی است که رهبری ازآن نام می برد واینگونه اصلاح طلبی قابل حذف نیست .

مجلسی می خواهیم که عصاره فضائل ملت ایران باشد

رییس حزب ندای ایرانیان با اشاره به انتخاب حسن روحانی به عنوان ریاست جمهوری وانتخابات مجلس شورای اسلامی در جمعه آتی ، تصریح کرد :همچنان که مردم در سال 92کسانی که با دروغ وفریب وشعار های آسمان کوب خودشان در صدد نفاق ودورویی بودند ،را خانه نشین کردند در روز جمعه نیز بابلوغ فکری واستعداد ونبوغشان مردمانی را انتخاب خواهندکرد که استقلال ،پیشرفت وآزادی مردم را نوید دهند.

خرازی خطاب به حاضران،گفت: اگر سال 92شما رای نمی دادید چه بسا امروز بحرانهای بیشتری کشور مارا فرا گرفته بود.

وی ادامه داد: عقل جمعی کشور با رهبری معظم انقلاب به گونه ایی شدکه خطرات کشور تبدیل به فرصت گردید وفرصت ها می تواندآینده بزرگی را برای همه آحاد مردم از لر وکرد و فارس وبلوچ وعرب و در همه جای این سرزمین تضمین کند .

خرازی با اشاره به جایگاه مجلس اظهار داشت : مجلسی می خواهیم که عصاره و فضائل ملت ایران بوده و فراهم آمده از انسانهای پر از فضیلت وپر از منبع فیض باشد ونمایندگان در آن بتوانند دغدغه ونگرانی مردم ایران را درک کنند.

رییس حزب ندای ایرانیان قهر با صندوق های رای را قهر با پیشرفت کشور وآرمانهای شهیدان کشور دانست وخاطر نشان کرد: هرقهری نوید دشمن ماست وباید بدانیم که تنها با صندوق های رای است که می توانیم آینده خودمان را تضمین کنیم .

از کسانی که رد صلاحیت شده اند باید دفاع کرد

خرازی همه نهاد های انقلاب ونظام جمهوری اسلامی را مورد احترام واحتشام خواند و با بیان اینکه ما می خواهیم شورای نگهبان در عمیق ترین لایه های عاطفی مردم جای داشته باشد، تصریح کرد: دلیلی ندارد که شورای نگهبان تصمیم گیری اش در اختیارکسانی باشد که چهره های فرهیخته جامعه ما بوسیله آن محکوم شوند.

وی با بیان اینکه ما می دانیم ومی فهمیم قانون اساسی ما یعنی سند میثاق ملی ما چه جایگاهی برای شانیت شورای نگهبان قرار داده است ،اظهار کرد: استدعا وشعارامروز ملت ایران این است که به میثاق مردم وبه حرمت همه زنان ومردانی که مظلومانه سلب صلاحیت شده اند توجه کنند .

وی با بیان اینکه کسی که صلاحیت او سلب شده است مظلوم است وباید از او دفاع کرد ،اشاره کرد: این کار شایسته نظامی است که بزرگان آن از حرمت اجتماعی وحرمت زن ومرد مسلمانش سخن گفته اند .

رییس حزب ندای ایرانیان در جمع هواداران کاندیدای اصلاح طلبان خرم آبادبا اشاره به ممنوع التصویر شدن سید محمد خاتمی گفت: نمی توانید کسی که برقلبها حاکم است را با تحریم عکس از قلبها خارج کنید.

وی با بیان اینکه سید محمد خاتمی خودش را وقف انقلاب و نظام کرده است یادآوری کرد: من معتقد هستم این سوء تفاهم ها برطرف خواهد شدو این نفاقها با انتخاب شما مردم در روز جمعه به گورستان سیاست مردم ایران تبدیل خواهد شد.

امنیت امروز ایران مدیون خون شهداست

سفیر پیشین ایران در فرانسه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به موقعیت ایران درامنیت جهانی وارزش خون شهدای حرم ،به حاضران گفت:اگر امروز مردم ایران دراین جهان ناامن و درمیان کشورهای مختلف خاورمیانه از دریای مدیترانه تا دریای سرخ وهمینطور تا قزاقستان دریک جزیره امن زندگی می کنید این امنیت به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است چون سرچمشه های پر از عاطفه ورفئت برای امنیت شما مردم خون وجان داده اند وشهدای حرم در راستای امنیت مردم ایران به جولانگاه شهادت رفته اند.

این فعال سیاسی ودیپلمات کشورمان تاکید کرد:مهمترین نقطه عطفی که امروز جمهوری اسلامی را از دیگر کشورها متمایز می کند مردمی هستند که با صندوق های رای امنیت برای کشور وجامعه خود به ارمغان آورده اند.

وی با اشاره به شرایط ناامن جهانی به خاطر وحشت ترور وخشونت بین المللی درکشورهای غربی خاطر نشان کرد:امروزایالات متحده آمریکا واروپا نا امن هستند ؛یک روز در لندن روز دیگر در پاریس و یک روز در بروکسل ، شاهد نا امنی وترور هستیم ولی در ایران مردم در کمال امنیت زندگی جمعی خود را به سر می برند .

احمدی نژادیسم تجدید حیات پیدا نمی کند

رییس حزب ندای ایرانیان در ادامه سخنان خودبا بیان اینکه کشوربا شعارهای دروغین آسمان کوب و توزیع نفاق ودروغ پیشرفت نمی کند ، عنوان کرد: محال است ملت فهیم ایران اجازه دهد باز نفاق به کشور بازگردد .

صادق خرازی با تاکید بر اینکه مردم سرنوشت خودرا به تبعیت از بزرگان به گونه ایی رقم زده اند که آرمان بزرگ جمعی آنان مبارزه بادروغ ودوگانگی ونفاق است گفت: محال است احمدی نژادیسم مجدداًدر این کشور حیات پیدا کند.

رییس حزب ندای ایرانیان بااشاره به انتخاب حسن روحانی تاکید کرد: در سال 92 کسانی را انتخاب کردیم که الان پس از دوسه سال می توانیم بگوییم در صحنه بین المللی چگونه هستیم .

خرازی با بیان اینکه مردم ایران حق زندگی در جامعه جهانی واستعدادنقش آفرینی در فعل وانفعالات بین المللی را دارند به تاثیر انقلاب اسلامی ایران برتحولات خاورمیانه ومقاومت های حزب الله لبنان در برابر اسرائیل وآمریکا اشاره کرد و بیان داشت: مردم ایران در باب مدنیت و زندگی جمعی ودر باب آموزش وامنیت وعلم وتحقیقات می خواهند همپای پیشرفت جهان گام بردارند.

تحریم شایسته ملت ایران نیست

سفیر پیشین ایران درفرانسه با تاکید بر اینکه تحریم شایسته ملت ایران نیست،عنوان کرد: تحریم سزاوار وشایسته ملتی که برای استقلال وآزادی ومدنیت قیام کردو بزرگترین انقلاب سالهای پایانی هزاره دوم میلادی وقرن بیستم را بوجود آورد نیست.

خرازی با اشاره به سابقه تمدنی وجایگاه ایران درتکوین مدنیت و پرورش بزرگان عرصه علم وفلسفه ودانش ،تصریح کرد: پیام گفت وگوی تمدنها این بود که در جهان امروز همزیستی ،رفئت وعدالت ودوستی را به جای جنایت وجنگ وخشونت وترور ،در میان ملتها واقوام وطوایف مختلف تجربه کنیم .

حصر زیبنده نظام ما نیست

سفیر پیشین ایران در فرانسه در بخشی دیگر ازگفته های خودبه مسئله حصر میر حسین موسوی ومهدی کروبی وزهرا رهنورد اشاره کرد ویاد آور شد: گفته ایم وباز هم خواهیم گفت حصر زیبنده نظام ما نیست و هیچ انسان وهیچکسی از حصربرادرخود لذتی نخواهد برد مگر انسانهایی که بیمار باشند .

به اصلاح طلبان رای دهیم

صادق خرازی با بیان اینکه امروز ایران نیاز به وحدت وپیشرفت وکاربی تکلف جمعی دارد،خاطر نشان کرد: باید مسئولینی را انتخاب کنیم تا نه برای جیب ومنافع خود بلکه برای آحاد مردم نگون بختی که زندگی شان در فقر وفلاکت سپری می شود صادقانه تلاش کنند و کسانی را برگزینیم که نتیجه آن انتخاب پیشرفت در زندگی روزمره مردم باشد.

این دیپلمات اصلاح طلب با بیان اینکه اصلاحات تنها گزینه پیشرفت وتوسعه ومناسب زندگی انسان امروزایرانی است خطاب به مردم خاطر نشان کرد: رایی که رویکردی را تغییر دهد نیاز مردم ایران است .

وی افزود:امیدوارم مردم با تحقق وحدت به آینده سرزمنیمان متعهد باشیم وبگوییم که اگر بیرانوند به مجلس رفتی بدان مشروعیت تو وهمه نمایندگان مجلس از آن مردم است ومشروعیت مسئولین از آن مردم است اگر کسی از مسئولین بخواهد مردم گریز باشد مردم اورا از زباله دان تاریخ خواهند افکن

آرزوی محمد بیرانوندی پیشرفت کشوروتوسعه مناطق محروم است

سفیر پیشین ایران در فرانسه در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: من به شما مردم متعهد می شوم که چهار سال بعد در کنار شما از محمدبیرانوندی سخن خواهم گفت وبه خاطر تلاشهایی که برای شما انجام خواهدداد از او تقدیر خواهم کرد.

وی تصریح کرد: منافقان چهره های دوگانه بدانند در ایران انسانهای بزرگی مانند محمد بیرانوندی داریم که درشبستان تاریخ ایران درخشیده اند.

وی با بیان اینکه آرزو وآرمان محمد بیرانوندی پیشرفت کشور وتوسعه مناطق محروم است، بیان داشت: از اهداف بیرانوندی تاسیس یکی از فراکسیون های مجلس برای سلب محرومیت از مناطق محروم است.

رییس حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه محمد بیرانوندی را ازنزدیک می شناسم وبا هدف او آشنا هستم تاکید کرد : محمد بیرانوندی یکی از از برجستگان حزب ندای ایرانیان است وهدفش خدمت به مردم است.

صادق خرازی درپایان گفت: قاطعانه بگویم اگر بزرگان اصلاحات و هاشمی وخاتمی روز جمعه در خرم آباد باشند به بیرانوندی رای می دهند.

خبرنگار: رضا جودکی نژاد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار