نماينده نو منتخب مردم بندرعباس، قشم ، حاجي آباد ، ابوموسي و بندر خميردر دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بزرگترين دغدغه نمايندگان مردم استان در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را رفع بحران كم آبي و اشتغالزايي براي جوانان عنوان كرد.
کد خبر: ۲۲۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 02 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد مرادي در ديدار با مديركل و معاونان اداره كل منابع طبيعي هرمزگان اظهار داشت: اين دوره متفاوت از ساير دوره هاي نمايندگي خواهد بود چرا كه تمامي نمايندگان هرمزگان افرادي با تجربه و قانون گذار و مجرب هستند و براي كم كاري ها هيچ توجيهي نداريم.

وي با بيان اينكه با جديت پيگير رفع مشكلات مردم هرمزگان خواهيم بود، افزود: تاثيرگذاري نمايندگان مستلزم همكاري و همدلي مديران كل و مياني در ادارات استان است .

مرادي تصريح كرد: مديران كل و مياني به عنوان مشاوران امين ما بوده تا مشكلات و نواقص حوزه هاي كاري را منعكس كرده و ما هم در مجلس پيگير برطرف شدن آنها باشيم.

نماينده مردم بندرعباس، قشم ، بندرخمير، ابوموسي و حاجي آباد در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: به حق مردم اين استان نجيب ترين و آرام ترين مردم بوده و امروز بايد مطالبه گر باشند تا مسئولين براي پاسخگويي و انجام كارها بيش از گذشته تلاش و جديت به خرج دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار