تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان آخرین بازی خود را در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل پارسه تهران با تساوی به پایان رساند تا به این ترتیب به لیگ دسته دوم کشور سقوط کند.
کد خبر: ۲۳۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 17 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مجتمع آلومنیوم هرمزگان پس از واگذاری به بخش خصوصی دچار چالش‌های فراوانی شد و اکنون نیز خبر بدی از سقوط تیم فوتبال آلومنیوم المهدی به گوش رسید.

آبی‌پوشان هرمزگانی که با 31 امتیاز از هفته‌های پیش سقوطشان به لیگ دسته دوم قطعی شده بود شامگاه دوشنبه در هفته سی و هشتم و پایانی لیگ دسته یک، میزبان تیم پارسه تهران در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس بودند.

آلومینیوم المهدی در حالی وداع تلخی با لیگ دسته اول داشت که در دو هفته گذشته برابر حریفان خود صاحب برتری شده بود و در این بازی برای حفظ حیثیت فوتبال هرمزگان و ارزش‌بخشیدن به نام آلومینیوم، مقابل تیم 41 امتیازی و رده چهاردهمی پارسه تهران روبه‌رو شد که تیم تهرانی برای ماندن در لیگ یک باید مقابل نماینده هرمزگان به برتری دست پیدا می‌کرد.

نیمه نخست این دیدار زیاد خوب از آب در نیامد. پارسه تهران که به دنبال گل نخوردن بود بازی نسبتا بسته‌ای را به نمایش گذاشت و این تاکتیک دفاعی باعث شده بود که آلومینیوم هم بازی خوبی به نمایش نگذارند.

در دقیقه 40 نیمه نخست آلومینیوم المهدی می‌توانست صاحب یک ضربه پنالتی شود اما رضا قاسمی داور اهوازی این دیدار آن را ندید تا یک بار دیگر نماینده هرمزگان از ناحیه داوری ضربه بخورد. این بازی در نیمه نخست بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم آلومینیوم المهدی که همه چیز برایش تمام شده بود و هفته‌هاست به لیگ دسته دوم سقوط کرده بازی را بهتر شروع کرد.

در دقیقه 51 بازی، نماینده هرمزگان صاحب یک ضربه کرنر از جناح چپ دروازه پارسه شد که حکیم حزبابی آن را ارسال کرد و آرش عبدلی با ضربه سر توپ را درون دروازه پارسه جای داد تا بازی یک بر صفر به سود آلومینیوم المهدی شود.

هفت دقیقه بعد از گل آلومینیوم المهدی این تیم با کارت زرد دومی که میلاد صالحی گرفت ده نفره شد تا کار در ادامه برایش سخت شود.

پارسه تهران که با این شکست سقوطش به لیگ دسته دوم حتمی می‌شود فشار حملات خودش را بیشتر کرد تا شاید حداقل بتواند در ادامه گل مساوی را به ثمر برساند و در لیگ یک ماندگار شود که این اتفاق در دقیقه 85 افتاد و مهدی سلمانی از شلوغی داخل محوطه بهره برد و گل مساوی را به ثمر رساند تا شادی به اردوی تیم پارسه بیاید.

این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید تا آلومینیوم المهدی آخرین بازی را با مساوی به پایان برساند و از سوی دیگر پارسه تهران هم با این تساوی در لیگ یک ماندگار شد.

در پایان لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور سه تیم پیکان، ماشین‌سازی تبریز و صنعت نفت آبادان به لیگ برتر راه یافتند و تیم‌های آلومینیوم المهدی، داماش گیلان، گیتی پسند اصفهان، شهرداری اردبیل و پاس همدان به لیگ دسته دوم سقوط کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار