کد خبر: ۲۴۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 07 June 2016


صعود تیم ملی والیبال ایران به المپیک «ریو» در حالی رقم خورده که در خصوص البرزی‌های حاضر در این تیم اختلاف نظر و روایت های متفاوتی وجود دارد.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: استان البرز طی ماه‌های گذشته توسط ورزشکاران رشته های تکواندو، کشتی و جودو موفق به کسب ۵ سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل شده بود و حال با صعود بلندقامتان ایران به این رویداد مهم جهانی پس از ۵۲ سال در رشته های گروهی نیز نماینده دارد.

البته در خصوص تعداد والیبالیست های البرزی حاضر در تیم ملی اختلاف نظرهایی وجود دارد و این میزان از عدد یک تا سه دستخوش تغییر می شود.

جدا از شهرام محمودی که در این شهر رشد کرده و در مکتب والیبال کرج به مدارج بالا رسیده است، دو ملی پوش دیگر یعنی آرمین تشکری و محمد موسوی نیز در سال های اخیر در کرج سکونت داشته اند و هیئت والیبال استان البرز معتقد است در محاسبه تعداد البرزی های حاضر در المپیک آنها هم باید لحاظ شوند.

هیئت والیبال البرز در حالی این محاسبه را مقبول می داند که شنیده ها از مخالفت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با این نظریه دارد. شنیده ها حکایت از آن دارد که اداره ورزش اعلام کرده است تنها شهرام محمودی در زمره البرزی های المپیکی قرار دارد.

در این ارتباط رییس هیئت والیبال استان البرز به خبرنگار مهر، گفت: حضور تیم ملی والیبال ایران در المپیک اتفاقی بزرگ و افتخاری ارزشمند است و من این موفقیت را به جامعه ورزش کشور تبریک می گویم.

عبدالعلی پیرمحمدی افزود: در این رقابت ها ورزشکاران مناطق مختلف کشور در قالب تیم ملی به میدان رفتند و از البرز نیز به اعتقاد ما سه والیبالیست حضور داشت.

وی با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر هیئت والیبال البرز در موضوع استقبال از ملی پوشان و تقدیر از آنها نام سه نفر را لحاظ کرده است، گفت: هم آرمین تشکری و هم محمد موسوی سال‌هاست در کرج سکونت دارند شاید اصالتا متعلق به دیگر شهرها باشند اما شهروند این شهر و استان البرز محسوب می شوند و ما هم آنها را نمایندگان این استان می دانیم.

پیر محمدی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر در دو نوبت با همکاری مدیریت شهری از این سه ملی پوش تقدیر شد معتقدیم البرز در تیم ملی علاوه بر محمودی دو نماینده به نام های موسوی و تشکری هم دارد.

رییس هیئت والیبال استان البرز در پایان این گفتگو تصریح کرد: فارغ از هر تقسیم بندی شهر و استانی موفقیت‌های ورزشی ایران متعلق به همه مردم است با این حال ما به حضور و سکونت این ملی پوشان در البرز افتخار می‌کنیم و وظیفه خود می‌دانیم در حد مقدورات خود از آنها قدردانی کنیم.

در روزهایی که به واسطه عدم حمایت مسئولان استانی شاهد حضور برخی ورزشکاران البرزی در دیگر استان‌ها و شهرهای کشور هستیم بد نیست متولیان ورزش استان کمی هوشمندانه تر برخورد کنند و با ادای وظیفه میزبانی خود عیار ورزش این استان را بالا ببرند.

کلان‌شهر کرج در حال حاضر سکونت گاه برخی ملی پوشان ورزشی است و زیبنده تر این است که ما نیز میزبانی شایسته‌ای از آنها داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار