نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: در شورا حقوق آنچنانی وجود ندارد و همه با ۱۵ ساعت کار روزانه، ۷۰ ساعت حق الجلسه دریافت می کنند.
کد خبر: ۲۶۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 19 July 2016
مرتضی طلایی در دویست و هفتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: حقوق اعضای شوار که چندی است در رسانه ها مرتبا مورد بحث است عددی ثابت بوده و اعضا حق الجلسه دریافت می کنند.
 
وی افزود: بر مبنای ۷۰ ساعت فعالیت اعضا در شورا حق الجلسه ای بین ۵ میلیون و ۱۰۰ تا ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به اعضا داده می شود.
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به کشته شدن یک دختر جوان در محدوده درکه اظهار کرد: روز جمعه دختری که برای تفریح راهی محدوده درکه شده بود پس از سوار شدن بر یک مینی بوس که بیش از ظرفیت مسافر سوار کرده بود پس از تکیه بر در به خارج پرتاب شده و در دم جان خود را از دست داد.
 
طلائی ادامه داد: من در صحنه حادثه حضور داشتم و ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۸ و ۳۰ دقیقه هیچ ارگان و نهادی برای جمع آوری جنازه این دختر جوان اقدام نکرد.
 
وی در ادامه با تأکید بر اینکه خانواده شهید علی قانع از تمام مزایای شهدا بهره مند شده، اظهار کرد: خانواده شهدای آتش نشان از شهرداری تهران تمام امتیازهای سایر شهدا را دریافت کرده اما برای اینکه جزو شهدای ملی محسوب شوند نیازمند نظر نهایی مجلس شورای اسلامی هستیم.
 
 
 
 
 
 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار