کد خبر: ۲۶۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 30 July 2016

به گزارش سرویس اقتصادی "جام نیـوز"، شرکت کرمان موتور برای فروش لیفان X50 خود در دو نوع دنده ای و اتوماتیک شرایط ویژه ای را اعلام کرده است.


علاقه مندان به خودروی لیفان X50 تنها با پرداخت 486میلیون و 250 هزار تومان می توانند از سواری با این خودرو لذت ببرند اما در صورتیکه توان پرداخت نقدی برای خرید ندارید می توانید تنها با پرداخت 100 میلیون ریال در ابتدا ثبت نام کرده و بخشی از هزینه را در هنگام صدور دعوتنامه پرداخت نمایید.

خریداران لیفان X50 با پرداخت مابقی پول در 4 قسط 70 میلیون ریالی در بازه زمانی 3ماه ( مجموع 12 ماه) خیال خود را از چگونگی تامین مابقی قیمت خودرو راحت می کنند.

لیفان X50 در مدل اتوماتیک هم عرضه می شود و قیمت خرید نقدی این مدل لیفان تنها 536 میلیون و 750 هزار ریال بوده و شما می توانید در دو مرحله این مبلغ را پرداخت نمایید.

در مرحله اول پرداخت تنها 150 میلیون ریال پرداخت کرده و مابقی را همزمان با صدور دعوتنامه، واریز خواهید کرد.
در مدل خرید دو مرحله ای شما می توانید 300 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده و این مبلغ را طی دو فقره چک به مبالغ 150 میلیون ریال در بازره زمانی 3 ماهه( 6 ماه) بازپرداخت نمایید.

اما اگر شما قصد خرید لیفان X50 را به صورت قسطی دارید باید بدانید که کرمان موتور برای شما نیز راهکاری خاص دارد.

شما می توانید تنها با پرداخت 197 میلیون و 100 هزار ریال خرید این خودرو را در یکی از نمایندگی های کرمان موتور ثبت کرده و مابقی هزینه خودرو را در اقساط 12، 24 و 36 ماهه پرداخت نمایید.

گفتنی است تحویل این خودرو در شهریور رخ خواهد داد و آغاز واریز اقساط یک ماه بعد از تحویل خود است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار