کد خبر: ۲۸۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 31 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،مدیرعامل شرکت پست لرستان از جابجایی بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار مرسوله پستی در استان طی پنج ماه اول سال جاری خبر داد.

 حاتم سلیمانی ظهر چهارشنبه در حاشیه همایش مدیران پست استان های زاگرس نشین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال راه اندازی سامانه سیماک هستیم، اظهار داشت: مطابق سامانه سیماک هرکسی که بخواهد کارهای مربوط به شهرداری ها از جمله گرفتن پایان کار، مجوز ساخت و ... را انجام دهد دیگر نیاز به مراجعه حضوری در شهرداری ها نداشته بلکه با مراجعه به دفاتر پستی، دفاتر پیشخوان و دفاتر ICT روستایی می تواند کارهای خود در این خصوص را انجام دهد.

وی افزود: با راه اندازی سامانه سیماک شرکت پست به عنوان رابط بین مردم و دستگاه اجرایی بوده و از این طریق بسیاری از هزینه ها و رفت و آمدها کاسته شده و از مشکلات اداری جلوگیری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پست لرستان بیان داشت: با راه اندازی سامانه سیماک و هنگامی که پروژه حذف خود پستی گری انجام شود حجم زیادی از هزینه های مردم کاهش می یابد.

سلیمانی با اشاره به اینکه در پنج ماهه اول سال جاری پست لرستان دو میلیون و ۷۷۰ هزار مرسوله را جابه جا کرده است، عنوان کرد: با این اقدام از دو میلیون و ۷۷۰ هزار مسافرت درون شهری و برون شهری جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه شرکت پست لرستان به سرعت در حال توسعه سرویس ها و فعالیت های خود است، بیان داشت: با راه اندازی سامانه ۱۹۳ بسیاری از هزینه های مردم کاهش یافته است زیرا با راه اندازی این سامانه مردم می توانند هر خریدی که داشته باشند را از طریق پست انجام دهند.

مدیرعامل شرکت پست لرستان به راه اندازی سامانه «گیت وی» توسط شرکت پست طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: این سامانه از مرحله درخواست مشتری تا مرحله قبول سفارش توسط مشتری را رصد می کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار