رئیس هیأت ورزش‌های همگانی قزوین خبر داد
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین گفت: در مسابقات طناب‌زنی قهرمانی بانوان کشور تیم طناب‌زنی این استان در مجموع دوم کشوری شد.
کد خبر: ۲۹۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 21 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به مسابقات طناب‌زنی قهرمانی بانوان کشور و مرحله انتخابی تیم ملی دختران اظهار داشت: این مسابقات از 27 تا 29 شهریور ماه سال جاری در دو رده سنی بالای 14 و زیر 14 سال در استان گرگان (آزادشهر) برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مسابقات طناب‌زنی قهرمانی بانوان کشور که در 27 شهریور ماه سال جاری مسابقات انفرادی سبک آزاد نمایشی با حضور 50 ورزشکار در دو رده سنی برگزار شد، ادامه داد: عصر همان روز هم مسابقات تیمی دبل‌داچ امدادی با حضور 22 تیم در دو رده سنی برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین بیان کرد: طی 28 شهریور ماه سال جاری در دومین روز از مسابقات طناب‌زنی قهرمانی بانوان کشور، مسابقات انفرادی سرعت 30 ثانیه با حضور 52 ورزشکار و عصر همان روز هم مسابقات تیمی سرعت امدادی، تیمی سبک آزاد نمایشی دو نفره، تیمی سبک آزاد نمایشی انفرادی دبل‌داچ با حضور 22 تیم در دو رده سنی برگزار شد.

رضایی با اشاره به 29 شهریور ماه سال جاری، روز آخر مسابقات طناب‌زنی قهرمانی بانوان کشور عنوان کرد: در این روز مسابقات سرعت، استقامت 3 دقیقه و مسابقات تیمی سبک آزاد نمایشی دو نفره دبل‌داچ برگزار شد و مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات هم با اهدای مدال و احکام به مقام‌آوران پایان یافت.

این مسؤول ورزشی یادآور شد: در نمایش انفرادی بالای 14 سال مونا جوادیان از تهران و کیمیا کلانتری از قزوین در مقام اول مشترک، نفرات برتر این دوره از مسابقات شدند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین مطرح کرد: در مجموع نمایش تیمی زیر 14 سال همدان مقام اول، قزوین مقام دوم و سمنان هم مقام سوم را از آن خود کرد.

رضایی اضافه کرد: در مجموع نمایش تیمی بالای 14 سال هم تهران مقام اول، قزوین مقام دوم و در مقام سوم مشترک سمنان و اصفهان مقام برتر را در مسابقات طناب‌زنی قهرمانی بانوان کشور کسب کردند.

وی تصریح کرد: در مسابقات طناب‌زنی قهرمانی بانوان کشور تیم طناب‌زنی استان قزوین در مجموع دوم کشوری شد و نفرات برتر این دوره از مسابقات هم به مرحله انتخابی تیم ملی را پیدا کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار