نایب رئیس اول مجلس:
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم مشکلات جامعه حل شود، باید به مدیریت واقعی جهادی در عمل، نه در حرف رجوع کنیم، گفت: بدون مدیریت جهادی، کشور پیشرفت نمی‌کند و این مهم با پشت میزنشینی میسر نمی‌شود.
کد خبر: ۳۰۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 01 October 2016
مسعود پزشکیان در گردهمایی سنگرسازان بی‌سنگر تیپ مهندسی، رزمی 57 فجر جهادسازندگی آذربایجان‌شرقی که در مجتمع فرهنگی رفاهی شهید کسایی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: بدون تفکر جهادی و عدم حضور کسانی که امتحان خود را در دوره‌های مختلف همچون دفاع مقدس و سازندگی کشور پس داده‌اند کشور پیشرفت نمی‌کند و با قوانین اداری نمی‌توانیم در برابر دنیا بایستیم باید با مدیریت جهادی و با تمام وجود در صحنه حضور ‌داشته باشیم.

وی افزود: اگر پیشکسوتان خون و شهادت را به فراموشی بسپاریم و در پیچ و خم زندگی روزمره از یاد آنان غافل شویم، مملکت به ورطه نابودی کشیده خواهد شد.

پزشکیان گفت: این سلحشوران همواره باید به عنوان الگو و نمونه به مردم معرفی شوند، تا اداره کشور به دست منفعت‌‌طلبان و زراندوزان که برای انجام هر حرکتی توقع دریافت پول دارند و حقوق های نجومی می گیرند، نیافتد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: چه کسی می تواند حق را بگوید و از حق دفاع کند، کسی که مادیات دنیوی او را گول نزده باشد و وابسته به امیال دنیوی نباشد.

وی تاکید کرد: عزیزانی که در دوران انقلاب و جنگ جهاد کردند و در نهایت گمنامی به زندگی خود ادامه دادند، تنها خواسته و آرمان آنان حفظ نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بود.

پزشکیان، افزود: مقام معظم رهبری همیشه تاکید می‌کنند که در همه امورات کشوری باید روحیه جهادی حکم‌فرما باشد و همه اقشار مردم در صحنه حضور مستمر داشته و از هیچ کس به غیر از خدا واهمه نداشته باشند.

نایب رئیس اول مجلس و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، مدیریت جهادی در عمل را راهکار حل مشکلات جامعه دانست و نوشت: کسانی می‌توانند از حق و عدالت بگویند که فریب دنیا را نخورند اگر می‌خواهیم مشکلات جامعه حل شود، باید به مدیریت واقعی جهادی در عمل نه در حرف رجوع کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد، خداوند به همه ما توفیق ادامه راه شهیدان انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس را عنایت فرماید تا در روز قیامت شرمنده شهدا و خانواده های صبور و فداکار آنها نبوده و سرافکنده نشویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار