کد خبر: ۳۰۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 09 October 2016


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز گفت: هیچ کمبودی در توزیع اقلام مصرفی ماه محرم در بازار این استان نیست.

به گزارش ایرنا ،عبادالله کامکار روز یکشنبه در نشست تنظیم بازار استان البرز افزود: با توزیع 500تن گوشت مرغ منجمد هیچ کمبودی در بازارهای این استان برای پخت نذورات نخواهیم داشت .

وی، هدف از برگزاری این جلسه تنظیم بازار را بررسی اقلام مصرفی در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) عنوان کرد

و ادامه داد: همچنین یک هزار برنج و 110تن شکر در ماه محرم توزیع می شود.

وی گفت: تامین نیازمندی ها از جمله مرغ و گوشت قرمز ذخیره سازی صورت گرفته تا در ایام محرم پاسخگوی نیازمندی شهروندان و هیات های عزاداری به اندازه کافی باشد .

کامکارخاطرنشان کرد:چنانچه نیاز شهروندان بیشتر از این بود متولیان امر نسبت به تامین صد در صد اقدام خواهند کرد.

وی اضافه کرد: هیات های عزاداری با معرفی نامه از شورای مساجد و تبلیغات اسلامی می توانند اقلام مورد نیاز را از فروشگاه های زنجیره ای و مباشرین دریافت کنند و اداره کل جهاد کشاورزی در تامین اقلام متولی است.

در این نشست همچنین به تامین میوه پایان سال که از آذر ماه مقدمات آن شروع می شود بررسی های لازم صورت گرفت و مقرر شد سیب و پرتقال به میزان سال گذشته 900 تن با ضوابط و شرایطی که وزارتخانه متبوع اعلام می کند تیم بررسی کننده و هیات خرید پس از تعیین از تولید کنندگان استان با همان کیفیت مورد انتظار خریداری کنند.

جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت ها به خصوص کالای مورد نظر،نظارت بر فعالیت دستگاه های اجرایی دولتی و بخش خصوصی، در راستای هم افزایی بیشتر برای منترل قیمت ها ،استفاده از ظرفیت تشکل های بخش خصوصی نظیر اتاق اصناف، حصول اطمینان از ذخیره سازی مطمئنه کالای موصوف در استان ،تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی توسط دستگاه های اجرایی مربوطه، هماهنگی جهت برگزاری گشت های مشترک با دستگاه های ذیربط از جمله دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی ، اداره کل تعریزات و سازمان صنعت و معدن و تجارت ازدیگر مباحث مطروحه دراین نشست بود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار