اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان اشکذر اعلام کرد:
کسب رتبه اول اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان اشکذر در عملکرد ستاد خبری (124)
کد خبر: ۳۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ 06 May 2015
اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان اشکذر در دریافت گزارشات اقتصادی از طریق تلفن ستاد خبری (124) در مقایسه با دیگر شهرستانهای استان ونیز نسبت به سال 92 با افزایش 236 درصدی رتبه اول را بخود اختصاص داده است.
به نقل از مسئول روابط عمومی این اداره کل، شکایات به ثبت رسیده و قابل پیگیری 111مورد بوده که از این تعداد 47 مورد متخلف و منجرب به تشکیل پرونده شده وتعداد64 مورد هم غیر متخلف  بودند.
از این 111مورد گزارش به ثبت رسیده 65 مورد به عنوان تخلف گرانفروشی،34 مورد به عنوان  تخلف کم فروشی،9مورد به عنوان تخلف عدم درج قیمت و 3 مورد به عنوان تخلف اختفاء و امتناع از عرضه  به ثبت رسیده است.
فلاح مسئول روابط عمومی اداره صنعت معدن تجارت  گفت این اداره در خصوص سامانه 124 که ابزار نظارتي مردم بر عملكرد بازار است،لزوم سرعت بخشي در رسيدگي به شكايات مردمي و بهره‌مندي از نظرات و پيشنهادات مصرف‌كنندگان در راستاي اجراي تكاليف محوله را مورد توجه قرار داده و سعی شده است سطح كمي و كيفي سامانه 124 به عنوان تنها سامانه اقتصادي ارتباطي با مردم شهرستان ارتقا يابد، به گونه‌اي كه امكان ارتباط براي همگان در تمامي مناطق شهرستان،شهر و روستاهای تابعه‌ فراهم شود.
 فلاح با بيان اينكه تلاش شده پس از دريافت شكايات يا گزارش مردمي توسط سامانه 124 در كوتاه‌ترين زمان ممكن به موضوع رسيدگي ‌شود، توضيح داد: اطلاعات دريافت شده توسط سامانه 124 سریعا ثبت شده و به بازرس مربوطه در واحد بازرسی ونظارت اتاق اصناف شهرستان  جهت بازرسی از آن واحد ارجاع میگردد  و پس از مشخص شدن نتیجه گزارش درصورت اعلام شماره تماس شاکی ، نتیجه به مشارالیه اعلام میگردد. مگردر برخی از گزارشات که مربوط به واحدهای خدماتی است و نیازمند کارشناسی و استعلام از اتحادیه مربوطه می باشد با طی مراحلی اقدام خواهد شد.
فلاح در ادامه اضهار داشت  اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان اشکذر در موضوع عملکرد ناظران افتخاری نیز در مقایسه با دیگرشهرستانها بهترین رتبه را بخود اختصاص داده است.دریافت 90 مورد گزارش از طرف ناظرین افتخاری در سال 93 و افزایش 429 درصدی دریافت گزارشات نسبت به سال قبل (92) از عملکرد بسیار خوب واحد بازرسی ونظارت  این اداره خبر می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار