معاون فرماندار ایوان ازتردد بیش از100 هزارخودرو درمسیررفت وبرگشت زائران اربعین ازاین شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۳۳۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴ 26 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛عبدالرضا مهدیان اظهار کرد: علاوه بر عبور 61 هزار و 962 دستگاه خودرو در مسیر رفت، 41 هزار و 169 دستگاه خودرو نیز در بازگشت از مسیر ایلام - ایوان - اسلام آباد غرب عبور کردند.
 
وی افزود: از جمعیت وارد شده به این شهرستان در این مدت 9 هزار و 200 نفر در 30 محل تعیین شده از جمله خوابگاه های ادارات و مساجد و حسینیه ها اسکان داده شدند.
 
مهدیان یادآور شد: در این مدت پنج هزار و 240 پرس غذای گرم، 60 هزار قوطی کنسرو و سایر اقلام غذایی معادل 24 میلیارد و 475 میلیون ریال میان زائرین توزیع شد که نسبت به سال گذشته 67.5 درصد افزایش داشته است.
 
معاون فرماندار ایوان تاکید کرد: با ایمنی این جاده و ترافیک روان آن هیچ تصادف رانندگی جرحی منجر به فوت در راه های ارتباطی حوزه استحفاظی شهرستان ایوان در این مدت (15 روز) رخ نداد.
 
مهدیان از جمله اقدام های مهم در این ایام را استقرار سه ایستگاه پست انتظامی، سه ایستگاه پست هلال احمر، 13 ایستگاه فوریت های پزشکی با 20 دستگاه آمبولانس و 40 نفر پرسنل، 2 ایستگاه سلامت و 2 ایستگاه امداد خودرو در حوزه استحفاظی این شهرستان از قلاجه تا تونل سراب ایوان و همچنین استقرار سه ایستگاه انتظامی اعلام کرد.
 
وی افزود: در این مدت در قالب بنر، بروشور و تابلوهای راهنمایی مسیرهای تردد برای زائران به خوبی مشخص شد ضمن اینکه در حوزه راهداری تمام تمهیدات برای تامین سلامت جاده ای اندیشیده شد و این مسیر از نظر امنیتی، ترافیکی، امدادی و انتظامی در حد مطلوبی قرار داشت.
 
مهدیان اضافه کرد: جاده به طول هفت و نیم کیلومتر از چارمله تا تنگه گرمه و از تونل قلاجه تا 2 راهی زرنه بر اساس استانداردها آسفالت، مرمت و بهسازی شد.
 
به گفته وی، اکیپ 20 نفری راه و شهرسازی با آمادگی کامل با توجه به احتمال بارندگی برای خدمات رسانی جاده ای، تصادفات و پاک سازی حاشیه جاده اصلی و راهنمایی مسافران در طول مسیر حوزه استحفاظی راه های شهرستان مستقر شدند.
 
شهرستان ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد و راه ارتباطی کرمانشاه - اسلام آباد غرب - ایوان - ایلام - مهران و بالعکس از مسیرهای اصلی دسترسی و تردد زائران اربعین حسینی است./ف
برچسب ها: تابناک ایلام ، زوار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار