برای نخستین بار در قزوین
برای نخستین بار در قزوین دبیرخانه کمیته راهبری جامعه ایمن در شهر محمدیه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۳۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 06 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، دبیرخانه کمیته راهبری جامعه ایمن شهر محمدیه شهرستان البرز با راهبرد «ایمنی بالاتر از زیبایی» آغاز به کار کرد.

این دبیرخانه نخستین دبیرخانه استان قزوین محسوب می‌شود که حسین بهزادپور شهردار محمدیه به عنوان رئیس این کمیته، حسین عطایی‌فر معاونت خدمات شهری محمدیه به عنوان قائم‌مقام و فرامرز چگینی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر محمدیه هم دبیر کمیته مذکور انتخاب شده‌اند.

دبیر دبیرخانه کمیته راهبری جامعه ایمن شهر محمدیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: شناسایی مکان‌های پرخطر در اماکن عمومی همانند پارک‌ها، مساجد و منازل مسکونی و اقدام لازم برای رفع خطرات احتمالی و ایجاد ایمنی لازم و مورد نیاز از وظایف اعضای این دبیرخانه است.

فرامرز چگینی افزود: از شهروندان و دیگر مسؤولان شهر محمدیه درخواست می‌شود اعضای دبیرخانه کمیته راهبری جامعه ایمن این شهر را در انجام وظایف خود یاری رسانند.

وی با اشاره به اجرای طرح رایگان بازدید از دودکش‌ها توسط عوامل آتش‌نشانی شهر محمدیه ادامه داد: اگر شهروندان در این زمینه مشکلی داشته باشند، می‌توانند با شماره 125 و 2566666 تماس حاصل کرده تا نسبت به بازدید و رفع مشکل اقدام لازم از سوی عوامل آتش‌نشانی صورت گیرد.

این مسؤول اضافه کرد: اگر شهروندان قوانین راهنمایی و رانندگی و نکات ایمنی را رعایت کنند، از میزان وقوع حوادث و بروز سوانح کاسته می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر محمدیه خاطرنشان کرد: مردم نباید به هوای اینکه سال گذشته بخاری نصب کرده‌اند و حادثه و مشکلی برای آنان پیش نیامده، امسال بدون چک کردن مسیر دودکش نسبت به نصب بخاری اقدام کنند.

چگینی با اشاره به گزارش دو مورد نشتی گاز از سوی شهروندان شهر محمدیه یادآور شد: با حضور عوامل آتش‌نشانی نسبت به رفع مشکل نشتی‌ها اقدامات لازم صورت گرفت و احتمال وقوع خطر برطرف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار