نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و استاندار این استان بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی و نهادینه سازی فعالیت در این فضا را با توجه به فراگیری آن مورد تاکید قرار دادند.
کد خبر: ۳۴۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱ 11 December 2016
ه گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری  در آیین آغاز به کار سایت خبرگزاری صدا وسیمای استان یزد اظهار داشت: بخش قابل توجهی از وقت اقشار مختلف جامعه به خصوص جوان صرف فضای مجازی می شود.
وی افزود: باتوجه به برخی مخاطرات پرداختن بیش از حد به فضای مجازی در بروز آسیب های اجتماعی مانند از هم پاشیده شدن خانواده ها، ترویج فرهنگ استفاده درست از این ظرفیت باید در دستور کار بخش های مختلف به خصوص صدا و سیما و دیگر رسانه ها قرار گیرد.
استاندار یزد نیز مقوله محتوا را از موارد بسیار مهم در حوزه فضای مجازی دانست و عنوان کرد: استفاده از ابزار هنر برای تولید محتوای مناسب برای کاربران این فضا به خصوص جوانان باید مورد توجه قرار گیرد.
سیدمحمد میرمحمدی ادامه داد: فضای مجازی ظرفیت های مختلفی دارد و باید با بهره گیری از این ظرفیت ها، برای تقویت ارزش های اسلامی و فرهنگ بومی استفاده شود.
در این آیین سایت خبرگزاری صدا وسیمای مرکز یزد به آدرس اینترنتی yazd.iribnews.ir رونمایی و فعالیت این سایت خبری که تا پیش از این به صورت آزمایشی در حال انجام بود، رسما آغاز شد.
صدا و سیمای استان یزد علاوه بر مرکز استان دارای 6 دفتر خبری در شهرستان های مهم این استان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار